• Restaurant
TripAdvisor
  • Gratis internet
TripAdvisor
25 oktober 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Afgelopen maandag,dinsdag een hotel overnachting gehad bij de maasparel icm een actie. Prima hotel. Mooie ligging vlak tegenover het water. Kamers zijn keurig netjes. Eten is prima . Personeel vriendelijk en behulpzaam. Gewoon een leuk hotelletje. Met maar 1 klein nadeel dat andere gasten of schoonmakers vanaf de gang heel goed op de kamer te horen zijn.

Verbleef: oktober 2017, reisde met een partner
3 oktober 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Goed hotel ontbijt is ook goed alleen aan de hoge kant auto kan achter het hotel geparkeerd worden tevens kan je er ook je fiets weg zetten.
Vlakbij is ook de Hertog Jan brouwerij ook zeker aan te raden

Verbleef: oktober 2017, reisde voor zaken
24 september 2017 beoordeeld

Prima hotel waar we 3 nachten verbleven. Wij hadden een Hertog-Jan kamer, dit is een gerenoveerde kamer. Ruim en met prima bedden. De badkamer is ook erg ruim. Je moet douchen in het bad. Op zich geen probleem, maar wel even uitkijken bij het uitstappen. Het restaurant biedt een gevarieerde menukaart en we hebben daar heerlijke gegeten. De bediening is erg vriendelijk.

Kamertip: 's morgensvroeg hoor je wel de auto's door de straat rijden. Wordt minder als je de ramen geheel sluit.
  • Verbleef: september 2017, reisde met een partner
19 augustus 2017 beoordeeld

Hotel ligt in het centrum. Vanuit het hotel kun je het dorp in lopen waar diverse restaurants en bars zijn. Een goede locatie om te wandelen, fietsen, bierbrouwerij bezoeken. Het personeel is zeer vriendelijk. De kamers zijn gerenoveerd met oog op detail. De kamers zijn zeer schoon. De badkamer is niet gerenoveerd en dat doet een beetje afbreuk aan de mooie kamer. Douchen is in bad wat ik voor oudere mensen niet zal aanraden, spekglad. Het onbijt is uitgebreid en prima. Het restaurant heeft een goede keuken. Prijs kwaliteit is goed, wel jammer dat je voor bv mayonaise extra moet betalen en dat het bakje sla overwegend uit tomaat bestaat. Goede parkeergelegenheid bij het hotel. Let wel op: in de zomermaanden is er markt en kun je niet bij het hotel parkeren. Er is een fietsenstalling met oplaadpunten. Het hotel is gelegen in het centrum dus logisch dat er geluidsoverlast is van verkeer op de grote keien. Wij hadden kamer boven het terras en ook daar was geluidsoverlast van gasten die op het terras iets aan het drinken waren. Wij hebben dit echter niet als storend ervaren. Het voordeel is dat je vanuit het hotel zo het dorp in loopt. Al met al zeker een aanrader dit hotel. (Reisagent)

Kamertip: Kamer niet boven terras
  • Verbleef: augustus 2017, reisde met een partner
8 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Geweldig hotel helemaal verbouwd kamers zijn aanwinst bediening geweldig eten geweldig dit hotel ook voor gezinnen stellen super hotel dik aanwinst als je weekend of midweek wil boeken kijk naar de aanbiedingen.

Verbleef: augustus 2017, reisde met een partner