Besparingsmelding! 15% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 15% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 72 per nacht.

• Restaurant
Orbitz.com
  • Gratis internet
Official Site
24 september 2017 beoordeeld

Prima hotel waar we 3 nachten verbleven. Wij hadden een Hertog-Jan kamer, dit is een gerenoveerde kamer. Ruim en met prima bedden. De badkamer is ook erg ruim. Je moet douchen in het bad. Op zich geen probleem, maar wel even uitkijken bij het uitstappen. Het restaurant biedt een gevarieerde menukaart en we hebben daar heerlijke gegeten. De bediening is erg vriendelijk.

Kamertip: 's morgensvroeg hoor je wel de auto's door de straat rijden. Wordt minder als je de ramen geheel sluit.
  • Verbleef: september 2017, reisde met een partner
19 augustus 2017 beoordeeld

Hotel ligt in het centrum. Vanuit het hotel kun je het dorp in lopen waar diverse restaurants en bars zijn. Een goede locatie om te wandelen, fietsen, bierbrouwerij bezoeken. Het personeel is zeer vriendelijk. De kamers zijn gerenoveerd met oog op detail. De kamers zijn zeer schoon. De badkamer is niet gerenoveerd en dat doet een beetje afbreuk aan de mooie kamer. Douchen is in bad wat ik voor oudere mensen niet zal aanraden, spekglad. Het onbijt is uitgebreid en prima. Het restaurant heeft een goede keuken. Prijs kwaliteit is goed, wel jammer dat je voor bv mayonaise extra moet betalen en dat het bakje sla overwegend uit tomaat bestaat. Goede parkeergelegenheid bij het hotel. Let wel op: in de zomermaanden is er markt en kun je niet bij het hotel parkeren. Er is een fietsenstalling met oplaadpunten. Het hotel is gelegen in het centrum dus logisch dat er geluidsoverlast is van verkeer op de grote keien. Wij hadden kamer boven het terras en ook daar was geluidsoverlast van gasten die op het terras iets aan het drinken waren. Wij hebben dit echter niet als storend ervaren. Het voordeel is dat je vanuit het hotel zo het dorp in loopt. Al met al zeker een aanrader dit hotel. (Reisagent)

Kamertip: Kamer niet boven terras
  • Verbleef: augustus 2017, reisde met een partner
8 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Geweldig hotel helemaal verbouwd kamers zijn aanwinst bediening geweldig eten geweldig dit hotel ook voor gezinnen stellen super hotel dik aanwinst als je weekend of midweek wil boeken kijk naar de aanbiedingen.

Verbleef: augustus 2017, reisde met een partner
10 juli 2017 beoordeeld

Het was een mooie hotel je kon er lekker eten en de kamers waren mooi zuiver voor ons een pluim.De omgeving was ook heel mooi vooral de rozenroute en heel omgeving was mooi te doen met de fiets.
Zeker een aanrader.

Kamertip: Wij hadden een zolder kamer was heel mooi,alleen voor de koffer naar boven te brengen was voor moij wat moeilijk de rest was heel goed.
  • Verbleef: juli 2017, reisde alleen
23 mei 2017 beoordeeld

Na renovatie nog mooier en leuker:
Sinds kort diabeet en na een vraag werd mijn menu onmiddellijk aangepast'
De nieuwe kok is goedgekeurd.
Een pluim voor het ganse team!!!
Het is steeds fijn vertoeven wij kijken weeral uit naar de volgende maal.

Kamertip: Hadden nu kamer op gelijkvloers ideaal voor ons
  • Verbleef: mei 2017, reisde met een partner