23 mei 2017 beoordeeld

Na renovatie nog mooier en leuker:
Sinds kort diabeet en na een vraag werd mijn menu onmiddellijk aangepast'
De nieuwe kok is goedgekeurd.
Een pluim voor het ganse team!!!
Het is steeds fijn vertoeven wij kijken weeral uit naar de volgende maal.

Kamertip: Hadden nu kamer op gelijkvloers ideaal voor ons
  • Verbleef: mei 2017, reisde met een partner
9 mei 2017 beoordeeld

Voor het eerst terug naar de plek waar je moeder heeft gewoond. Een weekje Arcen. Logeren in de Maasparel op een heerlijke kamer en eten in een prima restaurant met vriendelijke personeel. Genieten van het stadje, fietsen in de omgeving en wandelen langs de Maas. Dan in december terug naar dit fijne hotel om te genieten van het Dickens feest. Ik heb al zin in een derde bezoek.

• Verbleef: juni 2016, reisde met een partner
9 mei 2017 beoordeeld

Aangenaam verrast doordat we werden meegenomen naar een verblijf achter het hotel. Lopend door een schitterende tuin kwamen we in een bijgebouw welk ook dient deed als hotelkamer. Mooi ingericht en lekker rustig, schoon en zeer goed onderhouden.
Een drankje en een hapje op het mooie terras in een van de mooiste plaatsen van Nederland.
Vriendelijk personeel, goed ontbijt en gratis parkeerplaatsen in dit zeer druk bezochte dorp.
In de directe omgeving de kasteeltuinen, de IJsvogel (heerlijke likeur en geweldig mooi terras), mini golf en een geweldige natuur.

Verbleef: september 2016
11 april 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Goed hotel, prima prijs-kwaliteit verhouding. Wij hadden een weekend arrangement met koffie met vlaai, 3 gangen diner, overnachting en ontbijt voor een prima prijs. De driepersoonskamer is van een goed formaat. Mooie imrichting en prima bedden. De badkamer was gigantisch groot!
Op korte afstand van de Maas en de Katseeltuinen. Kortom zeker de moeite waard om hier te logeren als je een weekend naar Arcen wil!

Verbleef: april 2017, reisde met vrienden
23 maart 2017 beoordeeld

Heel hartelijke ontvangst.! We verbleven er in de totaal vernieuwde kamer, was nog maar 3 dagen terug open. Kamer mooi ingericht (wat aan de kleine kant) maar met alle comfort. Badkamer picobello in orde. ZEKER een aanrader, zullen er zeker nog terug gaan, o.a om te fietsen. Ter plaatse fietsen te huur.

• Verbleef: maart 2017, reisde met een partner
Ger P, Eigenaar van Hotel de Maasparel, reageerde op deze beoordelingGereageerd 28 maart 2017

Beste Gast,

Wat fijn dat jullie de kamers zou mooi vinden! We zijn er ook zeer zeker trots op.
Jullie zijn meer dan welkom om nog eens terug te komen
Tot Ziens