“Het was warm, en stond waarschijnlijk al klaar....”
Beoordeling van Restaurant Arcen

Restaurant Arcen
Geclassificeerd als nr. 11 van 17 Restaurants in Arcen
29 september 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Smakeloos, alles uit pot en blik.
Stond waarschijnlijk al een tijdje onder de warmhoudlamp...
18.55u binnengekomen en om 19.35u afgerekend en wel , stonden we weer buiten.
Hoofdgerecht werd al op tafel gezet (serveren is iets anders), terwijl we het voorgerechtje nog lang niet op hadden...

27 juli 2017 beoordeeld

Wij hebben hier heerlijk gegeten in De Oude Hoeve. Redelijke prijzen en voldoende keuze. Bij de gerechten zat heerlijk geroerbakte groente. Standaard per tafel 1 bak frietjes en 1 bordje salade. Vermoedelijk kan je wel om meer vragen. De kok komt nog even vragen hoe het eten heeft gesmaakt

29 november 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Goed gegeten en goed geslapen alles goed schoon kamer iets gedateerd prima en uitgebreid ontbijt en zeer zeker vriendelijk personeel lokatie is top langs de Maas en 2 km van een erg mooi bosrijk gebied

2 november 2016 beoordeeld

De T-bone steak is een echte aanradar, ook de spies oude hoeve was heel lekker. Vriendelijke bediening en toffe sfeer.

1 september 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk gegeten en top bediening. Chef komt aan tafel om te vragen hoe het eten was. Kom je later dan 21.00 uur geen probleem en je kan nog heerlijk genieten. Top koffie ( costadoro!!) en heerlijke huiswijn.

Reizigers die Restaurant Arcen bekeken, bekeken ook

In Restaurant Arcen geweest? Deel je ervaringen!