“Zeker een bezoek waard”
Beoordeling van 't Zoete Genot

't Zoete Genot
Geclassificeerd als nr. 2 van 17 Restaurants in Arcen
Keukens: Europees
Beschrijving: Knus en gezellige lunchroom in het centrum van Arcen Met een groot terras.
18 februari 2018 beoordeeld

Gezellig restaurant met goede bediening en heel erg lekker eten. We zijn de tweede avond terug gekomen omdat het zo goed was bevallen. Drie gangen menu is een echte aanrader!

22 januari 2018 beoordeeld

Op de middag hier zeer lekker gegeten. Het drie gangen-lunchmenu is een topper voor minder dan 20 euro. Wijn per glas is goed. Ook ruime keuze aan (speciaal)bier zoals een zeer lekkere donkere Winterbock van Hertog Jan van het vat!!! Mooi ingericht en goede bediening. Een absolute aanrader!

7 januari 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Lekker gegeten en fijne bediening. Het eten was heerlijk en we werden vriendelijk ontvangen. Zeker voor herhaling vatbaar

2 januari 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Slecht. Niet welkom voor koffie en lunch. Dit omdat er 1,5 uur later meer gasten zouden komen. Zelfs de bazin gebaarde naar haar personeel dat we maar weggestuurd moesten worden.

kiwi2602, Eigenaar van 't Zoete Genot, reageerde op deze beoordelingGereageerd 3 januari 2018

Bij ons is iedereen welkom. Alleen jammer dat jullie niet inzien dat wanneer er tafels gereserveerd zijn, wij deze niet vrij kunnen geven.

30 december 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Gereserveerd voor 10 na een tip van vrienden. Vlotte joviale bediening. Lekker eten. Bij de sate mocht wat meer saus. De spare ribs vielen van het bot!

Reizigers die 't Zoete Genot bekeken, bekeken ook

In 't Zoete Genot geweest? Deel je ervaringen!