“Heerlijke lunch”
Beoordeling van 't Zoete Genot

't Zoete Genot
Geclassificeerd als nr. 2 van 17 Restaurants in Arcen
Keukens: Europees
Beschrijving: Knus en gezellige lunchroom in het centrum van Arcen Met een groot terras.
15 december 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Leuk tentje met een uitstekende kaart. Lekker geluncht en gedronken. En het personeel is attent en vriendelijk. Ook kan je er heel leuk zitten.

8 december 2017 beoordeeld

Heerlijke chocolademelk gedronken en poffertjes gegeten, een aanrader hier na een koude winterwandeling!

23 oktober 2017 beoordeeld

We zijn hier naar binnen gelopen voor een late lunch. De lunchkaart is zeer uitgebreid, voldoende keus voor iedereen! De porties zijn ook ruim, dus je kunt met een goede bodem weer verder.

Ook de service was goed en attent. We komen graag nog een keer terug!

18 oktober 2017 beoordeeld

Al verschillende keren willen we hier terugkomen omdat we hier reeds lekker gegeten hebben, maar om 19.30 gaat de zaak dicht, vinden we onbegrijpelijk !
We hebben er dus weereen keer niet lunnen eten, vandaar mijn gemiddelde score, spijtig...

kiwi2602, Eigenaar van 't Zoete Genot, reageerde op deze beoordelingGereageerd 19 oktober 2017

Beste, hartelijk dank voor u beoordeling. Wij snappen natuurlijk heel goed dat u maar ook meerdere mensen bij ons ‘s avonds nog wat later zouden willen eten, maar we zijn een lunchroom. We zijn van mei tot en met oktober iedere dag geopend van 9 uur on de ochtend tot 19.30 uur de keuken en dan evengoed nog de uurtjes erna als gasten langer willen blijven. Vanaf november zijn we door de week ook om 9 uur geopend en om 18 uur dicht, wel in de weekenden weer tot 19.30. Dus voor een lunchroom zijn dit wel ruime openingstijden.
Vriendelijke groeten uit Arcen
‘T Zoete Genot

13 oktober 2017 beoordeeld

We hebben hier meerdere malen gegeten tijdens onze uitstapjes naar thermaalbad Arcen. Gastvrij en vriendelijk personeel. Heerlijke maaltijden met een verfijnde toutch.

Reizigers die 't Zoete Genot bekeken, bekeken ook

In 't Zoete Genot geweest? Deel je ervaringen!