“Ondanks het mindere weer toch een meevaller”
Beoordeling van Kasteeltuinen Arcen

Kasteeltuinen Arcen
Geclassificeerd als nr. 2 van 7 dingen om te doen in Arcen
Meer gegevens van de attractie
Attractiegegevens
Beschrijving eigenaar: Kasteeltuinen Arcen, het mooiste decor van Limburg… In het pittoreske dorpje Arcen, gelegen in de prachtige Maasduinen van Noord-Limburg ligt Kasteeltuinen Arcen. Kasteeltuinen Arcen is een van de meest veelzijdige bloemen- en plantenparken van Europa. Het park is 32 hectare groot en heeft meer dan 15 unieke tuinen en een historische buitenplaats met 17de eeuwse kasteel. Kasteeltuinen Arcen is in 2016 en 2017 door Land van ANWB uitgeroepen tot het Leukste uitje van Limburg!
1 juni 2018 beoordeeld

Op het moment dat we de tuinen wilden bezoeken begon het te donderen en regenen, we hebben dus eerst het kasteel zelf bezocht dat vrij toegankelijk was. De rododendrons waren spijtig genoeg reeds uitgebloeid, maar de rozen en andere bloemen stonden dan wel nog in volle bloem. Als je Arcen bezoekt, moet je zeker deze tuinen aandoen.

29 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

De prijs van het entreebiljet voor de kasteeltuinen is niet mis,17euro p.p. daarnaast betaal je apart voor een plattegrond van het park.
Het was echter ook echt de investering waard, een enorm park, prachtig aangelegde tuinen, bijzondere planten, een ooievaarsnest en een prachtig kasteeltje.
Zeker een aanrader!

28 mei 2018 beoordeeld

Het terrein van het kasteel is immens groot, in rustig tempo heb je er zeker een halve dag voor nodig. Tuinen zijn goed onderhouden, er is een grote diversiteit .
Natuurlijk kost het onderhoud van de tuinen veel geld . Evenwel 17 € entree vonden wij aan de dure kant , omdat er verder geen specifieke dingen aangeboden worden.

22 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Deze kasteeltuinen zijn zeker een aanrader om te bezoeken. Neem wel de tijd want je komt hier ogen te kort om alles te bekijken. Grote variëteit aan flora en fauna. Met veel zorg aangelegd en onderhouden. Voldoende rustpunten en horeca gelegenheden. Goed met rolstoel toegankelijk. Voor parkeren dient apart betaald te worden, maar toen wij tegen 19 uur weer vertrokken, stonden de slagbomen gewoon open

Bekijk meer beoordelingen
21 mei 2018 beoordeeld

Trek een dag uit als je alles wilt zien: van het fraaie kasteel tot de echt avontuurlijke adventure golf en van de statige rozentuinen tot zenmuziek in Japanse sferen. Ontzettend goed onderhouden park, smaakvol aangelegd en interessant voor jong en oud. Wij hebben ons er uitstekend vermaakt. Als je bedenkt dat een bezoek aan een kasteel, prachtige tuinen én het onbeperkt spelen van een 21-holes midgetgolfbaan allemaal bij de prijs inbegrepen is, dan is het bovendien ook ruimschoots waar voor het geld.

Reizigers die Kasteeltuinen Arcen bekeken, bekeken ook

In Kasteeltuinen Arcen geweest? Deel je ervaringen!