“Prima eten in gezellig ingerichte ruimte”
Beoordeling van De Hertog Jan Proeverij

De Hertog Jan Proeverij
Geclassificeerd als nr. 3 van 18 Restaurants in Arcen
Keukens: Diner
Beschrijving: Laat u verwelkomen door de nostalgische sfeer in de Hertog Jan Proeverij. Een café met een bijzondere historie, gelegen op het terrein van de Hertog Jan Brouwerij in Arcen. In 1981 opende het café voor het eerst zijn deuren en na al die jaren is het nog steeds een geliefde bestemming voor vele bezoekers. Treed binnen in onze proeverij en aanschouw meer dan 1400 pullen bier uit alle windstreken, een unieke versiering die boven uw hoofd aan het plafond hangt. De muren zijn behangen met oude emaille borden uit de privéverzameling van Henk Clevis. Loop ook even binnen in onze pullenkamer of hang een viltje met jouw boodschap op in de hal van de wc. Het zal je positief verrassen wat er allemaal tussen hangt!
30 september 2020 beoordeeld

Wij hebben hier een prima maaltijd gehad.
De keuzemogelijkheid van de kaart is voldoende.
De spareribs en het Limburgs zoervleisj smaakten prima en was ook ruim voldoende.
Ook het nagerecht was prima.

25 september 2020 beoordeeld

Wederom weer eens bij dit cafe/restaurant geweest en wederom weer heerlijk gegeten en gedronken. Als enigste nadeel de vallende kastanjes.

20 september 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Met een mooi zonnetje op de achtergrond, soep uit de pan, limburgs zoervleisj en smokkelkoffie als toetje heeerlijke namiddag gehad. In het tijdslock wordt alles wel achter elkaar snel gebracht, dus relaxen is wat minder. Heerlijk bier, vriendelijk personeel! Proeverijplankje op zondag helaas noet mogelijk, JAMMER!

20 september 2020 beoordeeld

Onbeschoft personeel. Ze beschuldigde mij en mijn vrienden ervan 3 glaasjes te hebben gestolen,bij navraag bij zijn collega bleek dat zijn collega die 3 glaasjes al van tafel hadden gehaald bij het neerzetten van de borrelplanken. De ober vroeg het na aan tafel. Hoe onbeschoft! Schaam je meneer met baard. Tijdens onze borrelplanken geen borrel. Wij zouden nog een 4e borrel krijgen. Na meedere keren genegeerd worden en een antwoord krijgen dan moet je bij mijn collega zijn. Dan maar op iemand afstappen en vragen waar ons 4e borreltje bleef. Wij krijgen het verwijt dat we alle 4 de rondes al gehad hadden. Hmmm nou nee, meneer met baard. Oh dan krijgen jullie na 45 minuten na de 3e borrel jullie 4e borrel wel. A fijn dat de borrelplanken al bijna leeg zijn en wij geen zin meer hebben om bij jullie op het terras te zitten. Geen sorry en wel betalen. Ik heb jullie nog gebeld en de dame aan de telefoon gaf toe aan de telefoon dat wij niet zo netjes behandeld zijn. Maargoed ze is zo onbeschoft om zonder oplossing te komen. Geld terug?! Wat hebben we voor 120 euro gekregen? Vooral een hele hoop elende! Een uitje waar we al lang naar uitkeken. Hertog jan Brasserie. Top hoe jullie het NIET hebben opgelost. Top hoe jullie ons hebben behandeld! Wat moeten jullie je schamen! Zo'n slechte service! Nooit meer Hertog Jan Brasserie!

16 september 2020 beoordeeld

Wat een hele leuke middag had moeten worden met een groep vrienden liep uit op een zware teleurstelling.
Een leuk weekend weg met vrienden met in de planning een leuke dag te hebben bij de hertog jan proeverij.
Iedereen had er enorm veel zin in er was een gezellige sfeer en iedereen keek uit naar deze middag gezellig biertjes drinken bij de hertog jan proeverij.
Aangekomen mochten wij plaats nemen op het terras buiten prima en gezellig.
Bij de eerste bestelling ging het al mis want wij waren de enige van het hele terras die geen gebruik mochten maken van de proeverij van verschillende bieren. Dit mocht uiteindelijk 1 voor 1 prima wij stemden hiermee in.
Om vervolgends genegeerd te worden door divers personeel!
Na 10x roepen kwam er eindelijk iemand om nog wat hapjes op te nemen.
Vervolgends bij het brengen van de hapjes nam de bediening wat lege glazen mee.
Waarop wij vervolgends werden aangesproken deze glazen in onze tassen te hebben gestopt omdat deze glazen geteld worden!!
Er ontstaat een discussie tussen personeel voor de glazen waar wij bij zitten en worden aangekeken op dieven!
Uiteindelijk bleek dit een vergissing te zijn en collega beaamde deze lege glazen al meegenomen te hebben.
Vervolgends moesten wij 50 minuten op ons laatste biertje wachten. En werd er meerdere malen gezegd dat deze er aan kwam maar het werd maar niet geregeld.
Wat een hele leuke middag had moeten worden liep uit op een zware teleurstelling.
Wij besloten de rekening te vragen en onze weg te vervolgen naar een ander terras.
Geen excuses van het personeel niks!
Zal aanraden om deze terleustelling te voorkomen en gewoon niet te gaan!

Reizigers die De Hertog Jan Proeverij bekeken, bekeken ook

In De Hertog Jan Proeverij geweest? Deel je ervaringen!

US$USD
Nederland
© 2020 TripAdvisor LLC Alle rechten voorbehouden.