“Niet te evenaren ijs !!”
Beoordeling van Clevers

Clevers
Geclassificeerd als nr. 1 van 1 Dessert in Arcen
2 december 2017 beoordeeld

Het ijs van Clevers is niet te evenaren. Wij gaan regelmatig richting Arcen alleen vanwege Clevers. Het is zelfs zo dat wij als we vanuit Limburg of Duitsland komen we 60 km omrijden om een overheerlijke sorbet te nuttigen bij Clevers !! Ik denk dat dat genoeg zegt.

19 november 2017 beoordeeld

Het is natuurlijk een keten van ijssalons, maar de ligging (aan de Maas) en de uitgebreide keuze aan ijsvariaties, maakt een bezoekje meer dan waard.

23 oktober 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Erg goed ijs voor mooie prijs
Altijd als we in Limburg zijn gaan we na het diner (net als in Italië) ijs eten bij Clevers...
Veel keus en echt goed ijs ( niet te hard gevroren )
Vriendelijke bediening !
Wij zijn fan !

21 oktober 2017 beoordeeld

Heerlijke caramel koffie op en genoten van het uitzicht. Vriendelijk personeel. Je kunt hier ook terecht voor een lekker ontbijt, ijsjes etc.

26 september 2017 beoordeeld

Mooie ijssalon met zeer vele smaken en soorten ijs. Gelegen aan de Maas met terras.
Prettig personeel, snelle bediening ondanks de drukte.

In Clevers geweest? Deel je ervaringen!