“Zalig”
Beoordeling van Landhuis De Barones

Landhuis De Barones
Reserveren met
Landhuis De Barones is niet beschikbaar op de door jou verzochte tijd. Kies een andere tijd of zoek naar restaurants die tafels vrij hebben.
De door jou geselecteerde tijd is al verstreken.
Geclassificeerd als nr. 11 van 17 Restaurants in Arcen
26 oktober 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Hier gegeten met gezin. Goed, eerlijk en heerlijk eten.
Ruime porties. Geen opsmuk gewoon puur eten.
Prijs prima.

16 oktober 2017 beoordeeld

Wat een ontdekking! Het concept van 'huiskamerrestaurant' vond ik al van bij start interessant, dat er dan nog aandacht was voor bio en fairtrade heeft me meteen overtuigd. De ontvangst was zeer persoonlijk en menselijk. Het eten was voortreffelijk. Zeer fijne gerechten, allemaal vers klaargemaakt en ruime porties. De prijs is erg laag voor wat je krijgt. Jammer dat het voor ons 2 uur rijden is van waar we wonen, anders kwamen we hier vaker. Snel terug een weekendje richting Maasduinen boeken.

13 juni 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

We hebben hier 2 maal gegeten en beide keren was het heel goed. Als je de prijs in aanmerking neemt (16.95 voor een 3-gangen diner) mag je eigenlijk best uitstekend zeggen.
We werden zeer vriendelijk door de gastheer ontvangen in deze oude directeurswoning van de Hertog Jan Brouwerij.
Hij vertelde graag over de geschiedenis van zijn pand.
Je eet er in een rustige ambiance. De kaart is beperkt (3 gangen diner met keuze uit 3gerechten per gang), maar voor elk wat wils (vlees, vis, vegetarisch).
De gerechten zijn zeker geen haute cuisine, maar smaakvol bereid en mooi gepresenteerd.
Wij zij er niets voor niets 2 maal gaan eten.
En de prijs! Voor 2 personen met een wijntje erbij en koffie na waren we slechts €47,00 kwijt.
Echt een aanrader.

6 juni 2017 beoordeeld

Eten bij Landhuis De Barones is een bijzondere ervaring. Ze willen hun gasten een huiskamergevoel geven en dat is uitstekend gelukt. De ontvangst is vriendelijk, het eten geweldig en de prijskwaliteit-verhouding ongelooflijk. Er wordt zoveel mogelijk met biologische producten gewerkt en ook duurzaamheid staat hoog in het vaandel. Ze werken met een 'Eten wat de pot schaft' concept, hetgeen betekent dat je beperkte keuze hebt (3x voor, 3x hoofd, 3x nagerecht). Gerechten zijn echter van uitstekende kwaliteit en de porties ruim. Absolute aanrader en een voorbeeld voor veel andere restaurants!

2 juni 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

We hebben hier met vier personen gegeten en op het terras genoten van het uitzicht, de rust en een lekker driegangen menu. Een menu kost €16.95 en je kunt kiezen uit drie voor-, drie hoofd- en drie nagerechten. Keuze uit vis, vlees of vegetarisch........of je laat je verrassen door chef de cuisine Marjolein die daarvoor een keuze maakt uit het aanbod verse seizoenprodukten. Je wordt door gastheer Peter vriendelijk ontvangen en hij licht het aanbod aan spijzen en dranken graag toe. Het vriendelijke welkom en de huiselijke inrichting dragen bij aan de ontspannen sfeer. Mooie, eerlijke produkten en en uitstekende prijs-kwaliteit verhouding.
Voor herhaling vatbaar!

Reizigers die Landhuis De Barones bekeken, bekeken ook

In Landhuis De Barones geweest? Deel je ervaringen!