“Kasteeltuinen”
Beoordeling van Arcen

Arcen
Geclassificeerd als nr. 10 van 17 Restaurants in Arcen
4 december 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Erg mooie omgeving en prachtige kasteeltuinen. Een bezoek waard! Wel is een lang weekend meer dan zat om een goede indruk van de omgeving te krijgen.

21 oktober 2017 beoordeeld

Wij zijn niet verder geweest dan het plein, waar je gezellig kunt zitten op terrassen om te eten of te drinken.

15 oktober 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Op een mooie zondag besluiten om naar Arcen toe te gaan is mijns inziens niet de beste keuze. Je kan er over de koppen lopen. Het plaatsje ligt prachtig aan de rivier. Je kunt er gezellig wandelen, je hebt mooie terrasjes en natuurlijk de kasteeltuinen. Kortom er is genoeg te beleven mits je genoegen kunt nemen met al die duizenden andere toeristen. Voor mij was de lol er al snel af volgende keer op een maandag buiten de vakantie om.

7 september 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Pittoresk dorpje met elke week in de zomer een sfeermarkt die het hele dorp bezet. Muziek , genoeg kroegjes en een ijssalon. Ook niet onbelangrijk: het uitzicht aan de Maas!

6 september 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Prachtig dorpje aan de Maas, onder andere bekend van de kasteeltuinen en brouwerij Hertog Jan. Mijn vrouw heeft er heerlijk gewandeld en gefietst, terwijl ik onverhoopt in het ziekenhuis moest worden opgenomen. Een omgeving om nog eens naar terug te gaan. Ons dagje Happen en trappen (happenentrappen.nl) kon helaas niet doorgaan, maar dat houden we dan nog tegoed. In de naaste omgeving vind je ook het rozendorp Lottum met een fraai rosarium en elke twee jaar een rozenfestival.

In Arcen geweest? Deel je ervaringen!