“Buffet Le Jardin”
Beoordeling van Koetshuys

Koetshuys
Geclassificeerd als nr. 16 van 17 Restaurants in Arcen
1 juni 2018 beoordeeld

We hebben met een delegatie van onze vereniging de kasteeltuinen, het kasteel en dit Koetshuys Gildezaal bezocht. We kregen hier een lekker en warm buffet voorgeschoteld. Er was slechts één personeelslide aanwezig voor onze groep van 29 personen maar we werden vlot en vriendelijk bediend. Chapeau!

22 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Tijdens bezoek aan de kasteeltuinen hebben we hier een consumptie genomen. Ondanks de enorme drukte liep er maar 1 medewerkster om bestellingen op te nemen. Het duurde dan ook allemaal erg lang en dat k9mt de doorstroming op het relatief kleine buitenterras niet ten goede. De koffie en petit fours waren overigens prima

22 juli 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Je bent in de prachtige kasteeltuinen, plek zat, mensen zat, mooi uitzicht... waarom dan een karig zelfbedieningsrestaurant?! Veel te weinig tafels, bijna niks te halen, geen kaart, geen attente bediening, zelfs een Hertog Jan biertje uit Arcen uit de fles... werkelijk... waarom? Een goede uitbater inhuren, kleine maar goede kaart, buffet voor wie wil met vaste prijs, veel terras laten lopen en knallen met die omzet...waarom niet? Zonde

30 juni 2016 beoordeeld

Nadat wij een tijdje door de Kasteeltuinen hebben gelopen, zie ook onze review daarvan, was het wel tijd voor een bakje koffie en thee, met Limburgse vlaai natuurlijk.
Het is een simpel restaurantje, een zelfbediening restaurantje, waar bijvoorbeeld de lekkere dingen zoals de vlaaipuntjes, in een gekoelde kast staan.
Echter stonden er precies twee puntjes bij de koffie die wij wilde, dus hoefde wij niets uit de kast te halen.
De vlaaipuntjes waren goed, de koffie was ook wel goed, echter de thee was direct drinkbaar, wat betekent dat deze kouder is dan normaal. Detail dus.
1 x thee € 2,10
1 x koffie € 2,10
2 x Limburgse vlaai € 5,80
Totaal dus 10 euro

Verder zijn de stoelen van het genre cafe / brasserij, niets op tegen, maar een relaxe zit heb je dan niet.
Toiletten zijn om de hoek, en zagen er goed uit, er zijn 2 x damestoilet, 2 x herentoilet, 4 x urinoir en 1 x invalidentoilet.
Het restaurantje is alleen toegankelijk als je in de Kasteeltuinen bent, er zijn dus alleen die klanten die er gebruik van kunnen maken.

Kortom, een restaurantje voor de korte koffiestop.Gratis wifi.

12 juni 2016 beoordeeld

Op zich een mooie locatie. Echter een belangrijke tip voor het management: ondanks het feit dat er zelfbediening is, zorg er dan voor dat het personeel bezoekers wel opmerkt! En evtueel wijst op de zelfbediening. EWij zaten er 15 minuten zonder opgemerkt te worden (of aangesproken) terwijl er wel personeel rond liep. Overigens hanteer dan ook zelfbedieningsprijzen!

Reizigers die Koetshuys bekeken, bekeken ook

In Koetshuys geweest? Deel je ervaringen!