Priceline
Beoordeeld op 24 augustus 2021

Wij zijn niet zo heel erg meer van de hotels, maar dit familie hotel is ons uitstekend bevallen. De kamers waren schoon, het eten was geweldig.

Er was een fout gemaakt met de prijsafspraak ten gunste van ons, dit werd snel en goed opgelost.

Kamertip: rumoerig op zaterdagavond, vanwege terrassen rondom het hotel en uitgaans publiek, dat was op zondag niet zo.
Datum van verblijf: augustus 2021
Beoordeeld op 8 augustus 2021

Lunch was in het hotel voortreffelijk, service top. Zeer vriendelijk personeel.
Prijs kwaliteit wat betreft de kamer teleurstellend. Een gedateerde kamer. Geen 130 euro waardig en dat ook nog zonder ontbijt. We komen wel nog eens terug voor te lunchen dat is zeker.

Datum van verblijf: augustus 2021
Beoordeeld op 1 juli 2021

Wat een gezellig familie hotel wordt gerund door een lieve en gezellige familie die een leuke band hebben met hun personeel. Mooie schone kamers en douche. Eten is prima en het hotel heeft mooi terras in het centrum. Kortom voor ons voor herhaling vatbaar.

Datum van verblijf: juni 2021
Beoordeeld op 23 augustus 2020

Aan gekomen in het centrum van Arcen heel gezellig mooi en warm weer.
Tot je op de kamer komt van hotel Arcen bloed heet en geen airco . Wij dachten ach de zon weg raam open uitzicht op een prachtig platdak met een geurende asfalt dakbedekking en zicht in de kamer van de overburen en zij bij ons . Vooral de muziek van de ventilatoren en afzuiger was behoorlijk aanwezig het aan slaan van de airco bij de buren was jaloers makend. De bad kamer was niet meer van deze tijd en gedateerd Het bedrag wat we bij vertrek moesten afrekenen was in geen verhouding met het geleverde. Ontbijtbuffet zeer matig Er zijn natuurlijk ook positieve dingen te melden. Lief en vriendelijk personeel . Het diner een aanrader. Er zijn hotels in de buurt die denken wij een betere prijs kwaliteits verhouding hebben.

Kamertip: I ik niet weten wat een goede kamer is . Onder het dak nog heter 1 verdieng geluid aan de voorzijde van de straat achter van de afzuigers.
Datum van verblijf: augustus 2020
Beoordeeld op 13 augustus 2020 via mobiele applicatie

Een nacht hebben wij in dit hotel doorgebracht. Midden in de hittegolf. Dit hotel ligt midden in het centrum van Arcen. Bij binnenkomst werden wij er al op geattendeerd dat de kamers warm zouden zijn. Men droeg ook oplossingen aan om het aangenamer te maken. Wij hebben deze adviezen opgevolgd en hebben heerlijk geslapen. Wij hadden familiekamers 10 & 11. Ruime kamers met prima bedden. Moderne badkamer met regendouche. Het ontbijt was goed. Jammer dat er altijd mensen zijn die altijd wat te zeuren hebben. Als je airco wil dan moet je een hotel nemen die duurder is. Je betaald daar namelijk ook voor. De mensen willen graag altijd voor een dubbeltje op de eerste rang zitten.

Datum van verblijf: augustus 2020