Priceline
Beoordeeld op 13 augustus 2020 via mobiele applicatie

Een nacht hebben wij in dit hotel doorgebracht. Midden in de hittegolf. Dit hotel ligt midden in het centrum van Arcen. Bij binnenkomst werden wij er al op geattendeerd dat de kamers warm zouden zijn. Men droeg ook oplossingen aan om het aangenamer te maken. Wij hebben deze adviezen opgevolgd en hebben heerlijk geslapen. Wij hadden familiekamers 10 & 11. Ruime kamers met prima bedden. Moderne badkamer met regendouche. Het ontbijt was goed. Jammer dat er altijd mensen zijn die altijd wat te zeuren hebben. Als je airco wil dan moet je een hotel nemen die duurder is. Je betaald daar namelijk ook voor. De mensen willen graag altijd voor een dubbeltje op de eerste rang zitten.

Datum van verblijf: augustus 2020
Beoordeeld op 22 juli 2020

Vorig weekend 3 dagen in dit hotel verbleven (geboekt via Social deal).
Prijs-kwaliteit prima.
Beetje oubollig en aan vernieuwing toe.
Ontbijt en avondeten zijn prima. (wel beetje raar dat er een ontbijt in buffetvorm aangeboden wordt in Covid tijden)
Foto's site en social deal komen niet overeen met de kamer waar we verbleven.
Tip vraag een kamer aan de voorzijde. Wij hadden kamer 9: achteraan, uitzicht op plat dak, de buren, snikheet en de hele nacht een lawaaierige afvoerbuis.
Tip voor de eigenaar: investeer in een airco.

Beoordeeld op 21 juli 2020 via mobiele applicatie

Als eerste tip aan de eigenaar: haal de drangers van de deuren, tot diep in de nacht zit je rechtop in bed als er weer een deur dicht valt. Verder erg gehorig. De bedden zij goed en we hadden mooi uitzicht op het dorpsplein.

Beoordeeld op 18 juli 2020

Vier dagen Arcen en omgeving bekeken met verblijf in hotel Arcen. Goed hotel, beetje "oud-bollig". Prima kamer met alles er op en eraan. Prettig personeel, goede keuken. Al met al zeker voor herhaling vatbaar.

Beoordeeld op 12 juli 2020

vrijdag 12-07-2020 op het terras gezeten. Was voornemens om daar op het terras te gaan eten. Volgens een medewerkster kon ik alleen wat drinken op het terras maar niet eten omdat ik niet gereserveerd had. Vreemd, want bij de omliggende bedrijven kon ik, zonder reservering op een terras wel eten.
Vraag ik mezelf af; was dit een actie van een ongeinteresseerde medewerkster of???