Beoordeeld op 9 mei 2018

Kamer was zoals verwacht. Basic en goed. Bij aankomst goed geholpen. Met vragen konden wij daar prima terecht. In de avond gezellig geborreld op het terras met uitstekende service! Ik zal zeker terugkomen.

Datum van verblijf: mei 2018
Beoordeeld op 3 maart 2018 via mobiele applicatie

Goede kamers. Vriendelijk personeel. Denken mee met de wensen van de gasten. Inchecken kan pas vanaf 15:00 uur, maar wij kregen wel vast de sleutel mee om 12:00 uur. Lekker ontbijt en een eigen parkeerplaats om de hoek.

Datum van verblijf: maart 2018
Beoordeeld op 2 januari 2018

Een 100 jaar oud hotel dat door de nieuwe jonge eigenaars grondig onder handen wordt genomen, zonder de gezelligheid uit het oog te verleizen. Eigenaar is ook de kok die graag recepten met je deelt. Wil je eens een super lekkere witte wijn proeven? Laat je door hem een adviseren. !! Maaltijden goed van smaak en normale restaurant prijzen. TIP. Bestel eens de SLASOEP. Heerlijk. Slaapkamers netjes, goede bedden en heel schoon. En belangrijk, goede kussens. Badkamer gedateerd, maar kraakhelder. Kortom, je voelt je er als gast gewaardeerd. Een nadeel is er wel. Er is geen lift. Maar je hoeft maar een trap als je lage nummers boekt. 1-10 bvb. Wij hebben via hotelveiling geboekt en daarom noteer ik budget.

Kamertip: Minder validen met rolstoel kunnen geen lift gebruiken. Uitzicht aan de voorkant op de kleine markt.
Datum van verblijf: januari 2018
Beoordeeld op 17 december 2017 via mobiele applicatie

Arrangement geboekt via Travelbird.
Veel vroeger aangekomen... toch maar naar binnen. Enthousiast ontvangst. Hoewel we nog niet de kamer op konden wordt gewezen op de parkeerplaats en de leuke looproute richting de brouwerij.
Kamers zijn gedateerd en de badkamer en vloerbedekking mogen een update. Personeel is zeer behulpzaam en vriendelijk.
Eten uit arrangement viel ons wat tegen. Vast menu zonder keuze. Verder wel ok.
Ontbijt was goed, genoeg keuze en eindelijk een keer echt verse sap van geperste sinaasappels.

Datum van verblijf: december 2017
Beoordeeld op 8 december 2017

De negatieve beoordelingen die je leest over dit hotel vind ik niet meer terecht.
De nieuwe eigenaar doet ontzettend zijn best en het hotel wordt aan alle kanten opgeknapt. Wij hadden een nette kamer voor een goede prijs. Van herrie heb ik niks gehoord. Het ontbijt was ook prima. Het personeel was meer dan aardig en behulpzaam.
Eten s avonds in net restaurant prima en ruime keuze.

Datum van verblijf: november 2017