Beoordeeld op 26 augustus 2020 via mobiele applicatie

Prima hotel in eerste instantie leek het hotel wat oud, met name de gang waar je doorheen loopt. De kamer daarin tegen was erg ruim! De badkamer zag er prima uit. Het ontbijt was heerlijk! Kortom een top verblijf!

Beoordeeld op 24 augustus 2020

Zou hier voorlopig maar even weg blijven als je ook het ontbijt gebruikt en tot de risicogroep behoort.
Er stond een koelkast, maar deze deed het niet dus het drankje bleef warm. jammer want de temperatuur in de kamer is (te) hoog.
Bij de ontbijtbar was het ongeregeld en hield men zich niet aan de (kon ook haast niet door het ontbreken van maar enig toezicht en mogelijkheid) regels m.b.t. afstand.

Beoordeeld op 24 augustus 2020

Prima locatie, zéér vriendelijk en behulpzaampersoneel . Mooie omgeving om te fietsen en te wandelen.
Jammer dat er geen airco op de kamer is, het was wel erg warm.
Ontbijten prima geregeld ivm corona maatregelen.

Beoordeeld op 23 augustus 2020

Geweldige locatie in het midden van de provincie Groningen, voor een golfvakantie
Keuken was uitmuntend . Personeel heel vriendelijk en zeer behulpzaam .
De Kamers waren heel ruim , enig minpuntje er was geen airco .

Beoordeeld op 21 augustus 2020

bij van de valk bevalt de overnachting zeer goed.de bedden zijn super .
wij kiezen voor Zuidbroek omdat daarvandaan niet zover meer is om op bezoek
te gaan bij onze kinderen .daar de kinderen twee grote honden als kalveren hebben willen wij
daar niet overnachten zodoende ZUIDBROEK.