31 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Vreselijke kamers. De omgeving is erg lelijk. De nep dichter Kees Spiering bedroog hier zijn vrouw. Dit is te begrijpen, het is stijlloos en goedkoop.
De kamers zijn verouderd, kitch en ook het eten is niet om over naar huis te schrijven.

Verbleef: mei 2018, reisde met een partner
30 mei 2018 beoordeeld

Grote schone kamer en lekker eten in het restaurant. Voldoende parkeerplekken voor de kamers waardoor er bijna voor de deur geparkeerd kan worden. Gebruik het hotel voor zakenreizen vanwege de ruime kamer.

• Verbleef: mei 2018, reisde voor zaken
28 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij zijn zelf woonachtig in Oost Groningen. Dit filiaal van Van Der Valk is voor 10 minuten rijden. Onze kinderen vinden het eten altijd lekker bij Van der Valk. Zelf vind ik het ook acceptabel, echter zijn er betere van der Valken. Personeel is er altijd erg vriendelijk, maar daarin tegen het interieur wat gedateerd. Toch komen we er graag met ons gezin.

Verbleef: februari 2018, reisde met familie
28 mei 2018 beoordeeld

Een Van der Valk filiaal dat m.i. een ruimere update nodig heeft.
Veel ziet er erg gedateerd uit, slijtage is hier en daar goed zichtbaar en als de buren 's nachts het bad vol laten lopen is dat te horen in veel omliggende kamers.

• Verbleef: mei 2018, reisde met een partner
28 mei 2018 beoordeeld

Kamer was goed, lekker groot met zitje, ook zitje buiten erg fijn. Ook koffie/thee faciliteiten prima. Helaas was badkamer smerig. Moet veel aan verbeterd worden. Op het oog klopte het wel, maar douchecabine en toilet niet. Zeer vriendelijk personeel

• Verbleef: mei 2018, reisde met een partner