10 juni 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Na een leuke reis via Bourtange hier aangekomen. Na enig wachten en op bel gedrukt te hebben werden we met Groningse nuchterheid ontvangen.
De kamer is redelijk, het bed echt zacht.
Het ontbijt is goed voorzien en we konden buiten zitten. Jammer dat het verse fruit aan het gisten was.

Verbleef: juni 2017, reisde met een partner
15 april 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Hier zaterdag avond overnacht met 4 vrienden. Hotel is al wat ouder maar schoon en netjes verzorgd. Grand cafe bij het hotel is gezellig en ontbijt buffet was goed verzorgd.
Prima kwaliteit voor deze prijs , kom zeker terug.

Verbleef: april 2017, reisde met vrienden
23 februari 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Voor het werk twee nachten verbleven in dit mooie en gezellige hotel midden in de stad Veendam. Goede bediening en een goed restaurant. Ook het ontbijt was goed verzorgt. Auto geparkeerd op eigen parkeerplaats.

Verbleef: februari 2017, reisde voor zaken
Bedank Louise en Gert ... H
23 februari 2017 beoordeeld

De ontvangst bijzonder vriendelijk, ondanks de gigantische drukte. In mijn geval on ik keuzes maken uit een barbecue vlees menu uitgevoers op een aantal vuren. De koks hadden het uitstekend in de vinders en ik heb zeer smakelijk gegeten!

• Verbleef: oktober 2016, reisde alleen
28 oktober 2016 beoordeeld

Na ons huwelijksfeest hier in de bruidssuite overnacht. Kamer was redelijk klein maar verder perfect in orde, nette en ruime badkamer met whirlpool.

Omdat we pas laat zouden arriveren kregen we een code om de voordeur te openen, maar tot onze verbazing werden we bij aankomst rond hal één 's avonds keurig verwelkomd en gefeliciteerd.

Op de kamer stond een lekker flesje bubbels klaar, terwijl er rozenblaadjes in de vorm van een hart op bed lagen, leuk detail!

Er werd een prima ontbijt geserveerd op de kamer, vriendelijke medewerkers.

• Verbleef: september 2016, reisde met een partner