23 februari 2017 beoordeeld

De ontvangst bijzonder vriendelijk, ondanks de gigantische drukte. In mijn geval on ik keuzes maken uit een barbecue vlees menu uitgevoers op een aantal vuren. De koks hadden het uitstekend in de vinders en ik heb zeer smakelijk gegeten!

• Verbleef: oktober 2016, reisde alleen
28 oktober 2016 beoordeeld

Na ons huwelijksfeest hier in de bruidssuite overnacht. Kamer was redelijk klein maar verder perfect in orde, nette en ruime badkamer met whirlpool.

Omdat we pas laat zouden arriveren kregen we een code om de voordeur te openen, maar tot onze verbazing werden we bij aankomst rond hal één 's avonds keurig verwelkomd en gefeliciteerd.

Op de kamer stond een lekker flesje bubbels klaar, terwijl er rozenblaadjes in de vorm van een hart op bed lagen, leuk detail!

Er werd een prima ontbijt geserveerd op de kamer, vriendelijke medewerkers.

• Verbleef: september 2016, reisde met een partner
16 oktober 2016 beoordeeld

Er werd door het restaurant ter gelegenheid van het jubileumfeest WPL 150 een Hollands Buffet geserveerd .( van tevoren gereserveerd tegen een gereduceerde prijs ).
Veel ven mijn oud klasgenoten hadden hetzelfde gedaan .Het buffet was geweldig ; de soep vooraf ( Mosterdsoep ) was heerlijk; er was ruim voldoende en erg veel keuze .Het buffet werd steeds aangevuld ; ook het toetjesbuffet was erg gevarieerd

Verbleef: oktober 2016, reisde met vrienden
25 augustus 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Familie restaurant cq hotel. Ik was jaren geleden een wekelijkse bezoeker voor een diner met collega's. Er heerst een goede sfeer, Goede kaart, vaste club personeel. Goede interactie met klanten. Grootmoeders kip is echt een aanbeveling

Verbleef: juni 2016, reisde met vrienden
15 juni 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

We zaten aan het raam voor het diner. Gezellig uitzicht op het plein. We kozen mosterdsoep vooraf en dat was het oude recept: heel goed. Daarna asperges. Deze waren beetgaar. Jammer als je van gare asperges houdt... Als je dus asperges gaat eten, dan moet je even aangeven hoe je ze gekookt wilt hebben. De krielaardappeltjes erbij waren trouwens ook beetgaar.... We aten wel eens beter in dit restaurant.

Verbleef: juni 2016, reisde met familie