“Lekker gebak”
Beoordeling van Aan Tafel

Aan Tafel
Geclassificeerd als nr. 10 van 19 Restaurants in Appingedam
31 mei 2018 beoordeeld

Een leuke zaak en zeker plezierig zitten aan het water. We hadden koffie en gebak. Moet zeggen dat het gebak erg lekker was. Service netjes en vriendelijk.

22 januari 2018 beoordeeld

Een goed bezochte brasserie in het historisch centrum van Appingedam met uitzicht op de Hangende Keukens van Appingedam. Leuke menukaart en betaalbare prijzen!

26 november 2017 beoordeeld

Dit is een ruim opgezet restaurant in fris groen geverfd, waar je tot 18.00 uur terecht kunt voor een drankje en een zeer uitgebreide lunchkaart. De keuze is reuze in broodjes, maar ze hebben ook maaltijdsalades en soep. Ze schenken natuurzuivere appelsap.
Bij mooi weer kun je er ook op het terras zitten (trap naar beneden), met uitzicht op de hangende keukens, waar Appingedam om bekend staat. Op een mooie zomerdag kom ik daar graag nog eens voor terug.

26 oktober 2017 beoordeeld

Geweldig terras aan het water bij Aan Tafel aan de Dijkstraat het historische winkelstraatje in het stadje Appingedam. Gezellige zitjes rieten stoelen met uitzicht op het Damsterdiep met de hangende keukens. Heerlijke cappuccino met eigengemaakt gebak. De eigenaar is banketbakker geweest dus het moet dan echt heel lekker zijn De eigenaresse is heel gastvrij en probeert het iedereen naar de zin te maken!

10 oktober 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Ik ben hier geweest met wat collegas voor de lunch. De broodjes smaakten oke en de thee was lekker. Helaas rook ik de rest van de dag wel naar frituur.

Reizigers die Aan Tafel bekeken, bekeken ook

Appingedam, Groningen
Appingedam, Groningen

In Aan Tafel geweest? Deel je ervaringen!