TripAdvisor
Plaatsen
Inbox
Zoeken
Beoordeeld op 31 augustus 2019 via mobiele applicatie

Prachtplek boven op de berg, dat is al een feestje. Licht windje, onder de bomen en heerlijk geluncht. Prettig en attent jong personeel. Glas gewoon water is geen probleem. Panini en vega wrap waren heerlijk. Binnen is ook mooi, maar buiten wint het!

Datum van verblijf: augustus 2019
Beoordeeld op 26 augustus 2019

Hier is niet alleen de kamer en het restaurant meer dan op orde; hier heeft het personeel er collectief lol in. Van de heerlijke koele kamer bij aankomst op een warme dag tot een perfecte service aan de bar. En dat merk je in alle facetten - aanrader!

Datum van verblijf: augustus 2019
  • Reistype: Reisde voor zaken
Beoordeeld op 30 juli 2019

unieke locatie bovenop de berg. Ik ben verwend...dat weet ik redelijk goed gegeten maar moet eerlijk zeggen dat ik er meer van had verwacht. Mijn gezelschap was wel heel leuk dus ik heb zeker een leuke avond gehad ;-)

Datum van verblijf: maart 2019
Beoordeeld op 3 juli 2019

Het eten was uitstekend in het restaurant, verrassend goed eigenlijk. We hadden het minder verwacht. De tafel was gezellig rond voor 2 personen precies goed en we zaten gezellig met uitzicht alsof we buiten op het terras zaten. De bediening was erg goed. Leuke amuse en goed glas wijn.

Kamertip: We hebben hier gegeten, niet geslapen, we wandelen er door het bos naar toe.
Datum van verblijf: mei 2019
Beoordeeld op 9 juni 2019 via mobiele applicatie

Al 32 jaar met 14 vrienden het Pinksterweekend net elkaar. Dit keer in Montferland. Dat was een goede keus: prima hotel, zeer goed en vrolijk personeel, een uitmuntende keukenbrigade. Zelden zo goed gegeten!

Datum van verblijf: juni 2019