“Eten”

Keukens: Chinees
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
31 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Zeeeeer goed bijna elke dag goed druk maak niet uit hoe laat je komt en een aanrader is op feest dagen een paar weken van te voren bellen voor plaats daar kun je zeggen altijd vers eten en heel lekker en het personeel heel vriendelijk en netjes

Datum van bezoek: mei 2018

3 maart 2018 beoordeeld

Restaurant Asia is volgens mij een begrip in Wijchen. Dat is niet voor niks, altijd druk, ook op maandagavond. De gerechten zijn goed, het personeel is vriendelijk, de service is snel,

Datum van bezoek: februari 2018
21 februari 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk, heerlijk, heerlijk.
Chinees Indische gerechten die naast heerlijk v smaak, voor onze grote groep tegelijk en warm opgediend werden. Was altijd al n aanrader, verdiend, maar die status ook altijd bevestigd.

Datum van bezoek: januari 2018
22 januari 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Zeer goed wanneer je er ook komt maar als je daar wilt eten bel dan .voor een tafel het zit altijd vol afgelopen zondag wilde ik daar eten af halen ik dacht eerst even bellen jammer een uur geprobeerd hij bleef in gesprek ik ben er heen gereden de mensen stonden gewoon buiten in de rij ik dacht kom een andere keer wel terug

Datum van bezoek: mei 2017
20 oktober 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Vlotte vriendelijke bedieningen eten was top prijs goed en je kunt meenemen naar huis je eten over hebt

Datum van bezoek: oktober 2017

Reizigers die Asia bekeken, bekeken ook

Nijmegen, Gelderland

In Asia geweest? Deel je ervaringen!