TripAdvisor
Inbox
Zoeken
Hoogtepunten uit beoordelingen
Mooie sauna

Mooie sauna, wel erg druk op vrijdag. Saunas zijn prima ruim en schoon. We hadden wel wat meer ... meer lezen

3 dagen geleden beoordeeld
avdeuren
Alphen aan den Rijn, Nederland
via mobiele applicatie
5* sauna met te dure horeca

Vandaag voor het eerst in deze sauna geweest. De entreeprijs is wat duurder dan de meeste sauna’s ... meer lezen

4 dagen geleden beoordeeld
Smulapen
via mobiele applicatie
Lees alle 111 beoordelingen

Beoordeeld op 11 september 2019 via mobiele applicatie

Ik begrijp de vele onnozele reviews echt niet..het lijkt wel of deze door de conculega’s geschreven zijn..(1 mei geopend en er staat commentaar over de Valentijns- actie?!)

Wat een prachtige en sfeervol complex en wat een hoop gevarieerde sauna’s, hier moet toch voor iedereen wel iets tussen zitten?!
Oké het is druk, maar het is net geopend dus mensen zijn nieuwsgierig met openingsacties..

Het dinerbuffet +/- €30,- is erg gevarieerd en heeft heerlijke gerechten; soep, salade,diverse tapenades, diverse soorten vis, vlees en een toetjes buffet.

Bij de a-la-carte heb je ook ruime keus! En voor onder de €15,- een goed gevulde salade of hoofdgerecht!

Twee kleine min puntjes zijn de langzame bediening in de restaurants en de kleine bubbelbaden, door de drukte zaten deze steeds vol en voor het mensen aantal zouden daar meer van mogen zijn.

Wij gaan ZEKER terug

Beoordeeld op 10 september 2019

mooi opgezette saunacomplex rond een groot meer en een groene omgeving, overal een oosterse relax muziek , de opgietingen zijn goed verzorgd en gratis !!! ruime sauna's met veel diversiteit . het was mooi weer vandaag en heerlijk buiten gegeten, de bediening was attent, het eten was goed verzorgd maar wel met stevige horecaprijzen,
het dinerbuffet voor bijna 32 euro hebben we maar aan ons voorbij laten gaan. mooie aangelegde tuin ,komen zeker terug.

Beoordeeld op 9 september 2019

Waren erg enthousiast om dagje te kunnen ontspannen tot we bij de balie kwamen en geholpen werden door een geïrriteerd arrogante medewerkster dat blijkbaar geen zin had om te werken en erg onprofessioneel was en dat heeft ons erg laten twijfelen om nog te ontspannen wat we uiteindelijk toch gedaan hebben.Alles erg mooi van binnen en een top dagje gehad.Alleen ontzettend jammer van de welkom.

Beoordeeld op 8 september 2019 via mobiele applicatie

Prachtige sauna. Mooi gelegen aan een groot meer in een groene omgeving.
Zeer grote keuze in sauna’s. De sauna's zijn gebouwd voor een groot aantal mensen. Er is ruimte genoeg.
Overal klinkt oosterse relax muziek. Soms mag dat persoonlijk wat zachter klinken.
Het restaurant biedt veel keuze in zitplaatsen maar ook maaltijden. Prima eten maar je betaald er ook goed voor.
Zeer vriendelijk personeel dat zijn uiterste best doet om je een plezierige dag hebt.
Prachtig aangelegde tuin waar zeer veel zorg aan is besteed.
Zeker de moeite waard om een dag door te brengen in dit resort.

Beoordeeld op 6 september 2019

Ik heb zeer genoten van de ruime opgezette sauna met veel faciliteiten over een groot terrein waardoor je niet zo snel door hebt dat het druk is.
Alleen met binnenkomst duurt het even en bij de lunch was het druk in het a la carte restaurant. Wat wel onzettend goed was van het meisje dat ons hielp , was dat toen ze tussendoor langs liep met haar handen vol zei ze: ik kom zo bij jullie .
Zo goed , dan weet je dat je wel gezien bent , zeer netjes !!