“Heerlijk terras”
Beoordeling van De Vossenberg

De Vossenberg
Geclassificeerd als nr. 3 van 8 Restaurants in Vierhouten
4 weken geleden beoordeeld via mobiele applicatie

Vanaf de camping hier een latertje Spaanse Koffie gedaan. Mooi terras, goede bediening. Leuk dorp voor weekendje weg

Datum van bezoek: september 2019

1 september 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

We kwamen hier met een groep lunchen tijdens fietstocht
Mooie grote tafel in de schaduw
Top bediening en super lunch
Uitgebreide keuze en allerlei kleine aanpassingen mogelijk, ook al zit terras vol
Je vraagt water en ze bieden zelf gratis kraanwater met ijs aan.
Tip: ga binnen kijken naar permanente tentoonstelling over verscholen dorp en wandel of fiets er daarna naartoe
Indrukwekkend
Dit is echt een toptent, die weten hoe je mensen blij maakt

Datum van bezoek: september 2019
11 augustus 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Naast het mooie en sfeervolle terras is het binnen ook heel leuk zitten. Mooi ingericht en erg gezellig om lekker op je gemak te tafelen. Ze hebben een wisselend keuzemenu met seizoensgerechten en de gewone menukaart. Genoeg keuze dus. De bediening is vriendelijk en heeft een hoop kennis van de kaart en evt de wijnen. Wij hebben genoten!

9 augustus 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Leuk plekje middenin Vierhouten. We werden snel bediend en tevens vriendelijk. De zalmomelet was top en de carpaccio was prima binnen te houden. Zeker een aanrader!

8 augustus 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

S’middags hebben we het terras bezocht voor een drankje en s’avonds terug voor het diner. Beiden prima in orde. De mensen in de bediening waren heel vriendelijk, het eten was lekker en voldoende. Een aanrader voor een geslaagde dag op de Veluwe.

Reizigers die De Vossenberg bekeken, bekeken ook

Vierhouten, Gelderland

In De Vossenberg geweest? Deel je ervaringen!