TripAdvisor
Plaatsen
Inbox
Zoeken
Beoordeeld op 2 juli 2019

De Veluwe heeft meer hotels die oud zijn en sporen van de jaren vertonen, maar dit hotel is echt de houdbaarheidsdatum voorbij. Ik verblijf regelmatig zakelijk in deze regio, maar dit is echt niet goed. Het hotel en de "tuinen" erbij zijn totaal onderkomen. Onkruid tot op heuphoogte, gordijnenrails die regelrecht uit de kozijnen vallen, smoezelig sanitair en meubilair in de kamers en luchtjes door het hele hotel heen. Tel daarbij op dat het personeel onprofessioneel en ongastvrij is en je vraagt je af wat een ster in Nederland nog waard is. Dit is GEEN viersterrenhotel !!! Maar ook geen driesterren. En zelfs bij twee sterren viel er nog wel wat op te merken.

Datum van verblijf: juli 2019
  • Reistype: Reisde voor zaken
Beoordeeld op 27 juni 2019

Uw steun,met een bezoekje, zeker de moeite waard!.
Systematisch en met visie wordt deze gelegenheid aangepakt en verbeterd. Dat is in de horeca altijd een lange weg, maar hier komt men er wel. Het eerste project, het buitenterras, is qua indeling, sfeer en knusheid een pareltje om te zitten. Een goed voorbeeld voor wat men voor ogen heeft om te bereiken. Met ervaren en toegankelijk personeel, veel 40+, doet men haar uiterste best het een ieder het naar de zin te maken. Kamers zijn schoon, deels aangepast aan de huidige tijd en aan de rustige tuinzijde gelegen Een prima rustplaats aan het eind van een fietstocht in deze bijzonder mooie omgeving. Fietsen kunnen binnen, afgesloten, worden gestald met voldoende oplaadpunten.

Datum van verblijf: juni 2019
Beoordeeld op 25 mei 2019 via mobiele applicatie

Er zou van alles te doen zijn zoals een biljart , dartbord , bowlingbaan enz enz maar niks was open , wij moesten het reserveren en met minimaal een groep van 20 personen zijn alsnog gevraagd of wij een van die dingen konden doen maar er werd gezegd dat ze met een renovatie bezig waren (wat dus helemaal niet waar was)de volgende ochtend een gesprek gehad met de zogenaamde bedrijfsleidster waar nog geen goedemorgen vanaf kon ze leek meer op een (Russische kogelstootster) en zo gedroeg ze haar eigen ook er werd ons ook vriendelijk verzocht om onze glazen leeg te drinken voordat er opnieuw getapt werd (als je biertje warm of dood is laat je hem staan of zie ik dat verkeerd)
Al met al een heel zielig iets dat foreest hotel zonder muziekje en niet klant vriendelijk personeel ik raad het iedereen af om daar iets te boeken

Datum van verblijf: mei 2019
Beoordeeld op 4 april 2019 via mobiele applicatie

We hadden een all-in arrangement en werden behandeld als kleine kinderen! Eerst álles opeten, opdrinken voordat je bij mocht bestellen en dan kreeg je ook nog als antwoord: Moet dat nou? Geen muziek (was al kapot op vrijdag en er kwam maandag pas een nieuwe versterker)tijdens de 'gezellige avond bij de openhaard' (die niet aanmocht!) Lekkernij bij aankomst was n minuscuul plakje rare peperkoek van 2x2cm. Bittergarnituur bestellen in de avond was teveel gevraagd frietpan mocht niet meer aan. Bestek gevraagd bij het ontbijt, antwoord: je kunt je brood toch scheuren!Kortom erg slecht!! We vielen van de ene in de andere verbazing om de ongastvrij antwoorden van personeel! Wil je een gastvrij gevoel hebben op je vakantie moet je hier ZEKER NIET heen gaan!

Datum van verblijf: maart 2019
Beoordeeld op 3 april 2019 via mobiele applicatie

Arragement geboekt ,trage en onvriendelijke bediening , wanneer je iets besteld krijg je eerst te horen dat je je glas leeg moet maken je bakje leeg moet eten voor er nieuwe komt en als je het terras verlaat moet je je stoel terug zetten , de kachel mocht niet aan , de muziek deed het niet en het bruin café mocht je niet in want er stonden een hele boel dozen opgestapeld,toen we vroegen om bittergarnituur , vertelde de ober letterlijk dat hij daar nu geen zin meer in had ?
Al met al een waardeloos hotel dus niet boeken daar krijg je spijt van .

Datum van verblijf: maart 2019