“Superleuke speeltuin en lekkere pannenkoeken”

Pannenkoekenhuis de Boswachter
Geclassificeerd als nr. 5 van 8 Restaurants in Vierhouten
Keukens: Nederlands
Beschrijving: Pannnkoekenhuis met naast pannenkoeken ook keuze uit andere gerechten. Voor de kinderen is er een grote speeltuin achter het restaurant met trampoline en skelterbaan.
4 weken geleden beoordeeld

Leuke midgetgolfbaan, niet te groot maar prima om te doen. Kinderen konden fijn spelen in de speeltuin en er was een ruime keuze aan pannenkoeken. De Italiaanse is echt een aanrader en ook de burger was erg lekker.

Datum van bezoek: september 2019
Yvonne V, Eigenaar van Pannenkoekenhuis de Boswachter, reageerde op deze beoordelingGereageerd 4 weken geleden

Fijn, jullie hebben duidelijk genoten bij ons. Bedankt! We zien jullie graag snel weer (nog meer dan genoeg keuze op de kaart denk ik?)

22 augustus 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Leuk restaurant met leuke vriendelijke bediening.
Wij hebben hier de Italiaanse pannenkoek gegeten welke ons goed smaakte.
Wat ons beide erg tegenviel waren de toiletten deze waren vies.
Jammer dat men hier niet meer aandacht voor heefr

Datum van bezoek: augustus 2019
Yvonne V, Eigenaar van Pannenkoekenhuis de Boswachter, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 22 augustus 2019

Fijn dat jullie lekker hebben gegeten!
Vieze toiletten is niet zoals wij het willen zien. We zullen hier zeker op gaan letten en (nog) meer aandacht aan besteden, want die horen schoon te zijn!
Bedankt voor de reactie, ruimte voor verbetering dus!

14 augustus 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Genoten van een heerlijke pannenkoek en een kopje frikandellen soep als social deal. Restaurant ruim opgezet door twee verschillende ruimtes en twee terrassen. Terras voor geen gillende en spelende kinderen. Fijn voor stellen en achter een ruime speeltuin, fijn voir gezinnen. Voor ieder wat wils dus. Ontzettend vriendelijke bediening. Prijs kwaliteit verhouding is naar mijn idee prima. Lekker gegeten. Leuke deal.

Dankjewel Cindy!
Mooie woorden, goed te horen dat jullie hebben genoten!
Tot snel?

11 augustus 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Heel erg goed (meerdere malen) gegeten. De bediening is heel vriendelijk en je word snel gezien. Pannenkoeken erg lekker en heel veel keuze. Ook de pizza zijn van goede kwaliteit. Voor de kinderen is er een mooie en nette speeltuin met leuke adventure golfbaan. Zeker een aanrader.

Datum van bezoek: juli 2019

We gaan er bijna van blozen! Dankjewel! Wij zien jullie dus snel weer?!

5 augustus 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Vanavond hier met dochter, schoonzoon en kleinkinderen heerlijk pannenkoeken gegeten. Pannenkoeken en patatjes waren prima, voor de kleinkinderen een heerlijke speeltuin. En leuke, vriendelijke bediening.

Datum van bezoek: augustus 2019
Yvonne V, Eigenaar van Pannenkoekenhuis de Boswachter, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 7 augustus 2019

Dat vinden wij leuk om te lezen! Dankjewel en graag tot de volgende keer!

Reizigers die Pannenkoekenhuis de Boswachter bekeken, bekeken ook

In Pannenkoekenhuis de Boswachter geweest? Deel je ervaringen!