Travelocity
Orbitz.com
eDreams
Beoordeeld op 3 april 2021

Een gebruikelijk hotel van Fletcher, dat wil zeggen leuke ligging, vriendelijk personeel, goed eten maar veel achterstallig onderhoud,
Zwaar gedateerde kamer met dito badkamer.Hier is werkelijk in tientallen jaren niets uitgegeven aan onderhoud of inrichting. Het lijkt op een kleine vergaderzaal waar je ligt te slapen. Kamers en gang zijn zeer gehorig. Elk sluiten van de kamerdeur geeft een dreun, ook midden in de nacht.Geen airco of luchtverversing. (dat zal wat worden in de zomer...) Buitenzijde is ook slecht onderhouden.
Personeel is zeer vriendelijk en professioneel, eten is, in deze coronatijd, acceptabel, maar het hotel is beslist geen 4 sterren waard.
Goed voor een verblijf van 1 of 2 nachten.

Kamertip: Neem beslist een kamer aan de achterzijde ivm langsrazend verkeer
Datum van verblijf: maart 2021
Beoordeeld op 5 oktober 2020

Het hotel ligt in een mooi gebied waar je veel kunt wandelen, fietsen enz. Het hotel heeft hier en daar wel enig onderhoud nodig. De regels in deze tijd worden goed in acht genomen. Het personeel is vriendelijk en behulpzaam. Het eten is zonder meer goed te noemen.

Kamertip: Probeer de kamers aan de straatkant te vermijden.
Beoordeeld op 4 oktober 2020 via mobiele applicatie

Over het algemeen was ons verblijf erg goed. Het hotel is perfect gelegen in de bossen en er zijn ook stallen beschikbaar voor degene die paarden mee willen nemen. Ook het driegangenmenu was prima met goede service.

Echter is het hotel wel erg gedateerd. Dit is te zien in de kamers (doorgelegen bedden, kapotte wastafel in de badkamer) en ook door de rest van het hotel. Zonde! Het zou het hotel echt ten goede komen om dit te verbeteren. Helaas zou ik er daarom ondanks de perfecte locatie en zeer vriendelijk personeel niet nog een keer verblijven.

Datum van verblijf: oktober 2020
Beoordeeld op 22 september 2020 via mobiele applicatie

Redelijk goed hotel.
Echter door de coronamaatregelen was het ontbijtbuffet niet aanwezig en kon men zeer beperkt bestellen van een sobere kaart.
Het diner voldeed niet aan de verwachtingen en was slecht te noemen. Vlees met zeen en taaie biefstuk. (Advies: zoek een betere slager ). Voorafje met pittige garnalen was koud en zeker niet pittig. Zeer jammer wij waren veel beter gewend van Fletcher

Beoordeeld op 21 september 2020 via mobiele applicatie

1 overnachting met ontbijt comfort kamer.
Het hotel is niet 4 sterren waard. De kamers en bedden zijn aan een renovatie toe. Tip:Sluit de gordijnen voor aankomst van nieuwe gasten als het warm is aan de balkon zonzijde zodat de kamer koel blijft er is geen airco of ventilator. Vrij warme kamer aankomst. 1 Badhanddoek zaten gaten in. Ik miste een spiegel boven het bureau/kaptafel. Het was wel schoon. Hotel ligt langs een drukke weg. Last van het verkeer. De bediening en het ontvangst vriendelijk! Mooie eetzaal en prima opgelost met de huidige corona maatregelen.
Prima voor fietsen, wandelen en paardrijden.