Leg de laagste prijs van deze websites vast
ZenHotels.com
StayForLong
Beoordeeld op 5 oktober 2020

Het hotel ligt in een mooi gebied waar je veel kunt wandelen, fietsen enz. Het hotel heeft hier en daar wel enig onderhoud nodig. De regels in deze tijd worden goed in acht genomen. Het personeel is vriendelijk en behulpzaam. Het eten is zonder meer goed te noemen.

Kamertip: Probeer de kamers aan de straatkant te vermijden.
Beoordeeld op 4 oktober 2020 via mobiele applicatie

Over het algemeen was ons verblijf erg goed. Het hotel is perfect gelegen in de bossen en er zijn ook stallen beschikbaar voor degene die paarden mee willen nemen. Ook het driegangenmenu was prima met goede service.

Echter is het hotel wel erg gedateerd. Dit is te zien in de kamers (doorgelegen bedden, kapotte wastafel in de badkamer) en ook door de rest van het hotel. Zonde! Het zou het hotel echt ten goede komen om dit te verbeteren. Helaas zou ik er daarom ondanks de perfecte locatie en zeer vriendelijk personeel niet nog een keer verblijven.

Datum van verblijf: oktober 2020
Beoordeeld op 22 september 2020 via mobiele applicatie

Redelijk goed hotel.
Echter door de coronamaatregelen was het ontbijtbuffet niet aanwezig en kon men zeer beperkt bestellen van een sobere kaart.
Het diner voldeed niet aan de verwachtingen en was slecht te noemen. Vlees met zeen en taaie biefstuk. (Advies: zoek een betere slager ). Voorafje met pittige garnalen was koud en zeker niet pittig. Zeer jammer wij waren veel beter gewend van Fletcher

Beoordeeld op 21 september 2020 via mobiele applicatie

1 overnachting met ontbijt comfort kamer.
Het hotel is niet 4 sterren waard. De kamers en bedden zijn aan een renovatie toe. Tip:Sluit de gordijnen voor aankomst van nieuwe gasten als het warm is aan de balkon zonzijde zodat de kamer koel blijft er is geen airco of ventilator. Vrij warme kamer aankomst. 1 Badhanddoek zaten gaten in. Ik miste een spiegel boven het bureau/kaptafel. Het was wel schoon. Hotel ligt langs een drukke weg. Last van het verkeer. De bediening en het ontvangst vriendelijk! Mooie eetzaal en prima opgelost met de huidige corona maatregelen.
Prima voor fietsen, wandelen en paardrijden.

Beoordeeld op 16 september 2020 via mobiele applicatie

Een prachtig gelegen en groot hotel in een goede fiets en wandel gebied.
Ook paarden stallen aanwezig.

Het hotel heeft echt een opknap beurt nodig, is erg oude interieur en moet nodig alles geverfd worden e.d. En oude doorgelegen bedden.
Geen 4 sterren waardig.

Personeel erg vriendelijk en hardwerkende op alle fronten. Van receptie medewerker tot bediening en ontvangst bij het diner.
Ze doen dit met veel plezier en dat is mooi om te zien.