Hoogtepunten uit beoordelingen
Bezoek aan het Tegelmuseum in Otterlo .

Wij waren met een kleine groep en na de lunch , gingen we naar het tegelmuseum . Het was op dat ... meer lezen

gisteren beoordeeld

Meer info
vanaf US$ 443,46
Meer info
Beoordeeld op 24 oktober 2018

Bij aankomst twijfel je wellicht of het de moeite waard is, maar eenmaal het museum rondgelopen moeten we tot de conclusie komen dat het zeker wel de moeite waard is. Je komt leuke dingen tegen. Vriendelijk personeel en ook nog een klein winkeltje met leuke dingetjes.

Datum van activiteit: september 2018
Beoordeeld op 14 oktober 2018

Het museum oogt wat klein maar eenmaal binnen is het veel uitgebreider dan je verwacht. Er zijn erg veel tegels te zien met de meest diverse afbeeldingen. Met name de tegelplateaus van de oude huizen en fabrieken vonden wij erg mooi. Mocht je hier in de buurt zijn dan is het museum zeker een bezoek waard.

Datum van activiteit: oktober 2018
Beoordeeld op 25 januari 2018

In dit museum vind je tegels van vroeger en ook tegels van nu. Interessant museum met vriendelijk personeel. Gemoedelijke sfeer en veel tegels.

Datum van activiteit: september 2017
Beoordeeld op 9 november 2017

Een hele mooie collectie. Als je van tegels houdt, is dit museum zeker een bezoek waard. Goed dat dit moois bewaard blijft als een pand gesloopt wordt.

Datum van activiteit: november 2017
Beoordeeld op 7 november 2017 via mobiele applicatie

Het Tegelmuseum geeft een mooi overzicht van ambachtelijke kunst, die verloren lijkt te gaan. Deze verzameling is uniek!

Datum van activiteit: november 2017