“Perfecte service!”
Beoordeling van De Waldhoorn

De Waldhoorn
Geclassificeerd als nr. 2 van 16 Restaurants in Otterlo
Keukens: Nederlands
Beschrijving: De Waldhoorn is gelegen in het centrum van Otterlo, hartje Veluwe. Al sinds 1812 wordt in dit karakteristieke pand horeca bedreven. In vroeger tijden gestart als pleisterplaats voor reizigers op doorreis, bestaat het bedrijf momenteel uit een cafe-restaurant met zalencomplex, een cafetaria en een slijterij. Daarnaast beschikt het over een groot terras. De unieke ligging – vlakbij het dorpscentrum en op loopafstand van attracties als Nationaal Park De Hoge Veluwe – maakt dit historische horecabedrijf tot een ideale ontmoetingsplek. Wie een dagje wandelen of fietsen wil starten (of daarvan even wil bijkomen) met een kop koffie en een heerlijk stuk appeltaart, wie een bruiloft of een personeelsfeest heeft te vieren, op zoek is naar een leuke activiteit, of gewoon lekker wil eten, is bij ons aan het juiste adres. De Waldhoorn is gastvrij en veelzijdig en biedt een uitstekende kwaliteit voor een betaalbare prijs. Kom eens langs om de gemoedelijke sfeer te ervaren.
30 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

De bediening is hier echt top alsmede het eten wat van hoge kwaliteit is. Aan de gerechten kun je zien en proeven dat daar veel tijd aan is besteed.

Mijn mes viel op de grond tijdens het eten en de bediening kwam uit eigen beweging met een schoon mes aangelopen!

Ga hier eten! Ze hebben een prachtig terras met verwarming!

27 mei 2018 beoordeeld

Bij dit erstaurant is het aangenaam eten. De kaart is gevarieerd, met ook drie vegetarische gerechten. De vegtarische taco's lekker maar wat aan de flauwe kant. Het stoofpotje was zalig met leklere friet, salade en zoetzure groente. De toetjes zijn eveneens prima. Het water is helaas niet gratis.

23 mei 2018 beoordeeld

Wij waren te gast met een groep van 28 fietsers voor een lunchbuffet.
Een uitgebreid en verzorgd buffet viel ons te beurt. Een klein zaaltje was ter onzer beschikking, gelukkig was het weer van die aard dat we dit zaaltje niet nodig hadden en dat konden gebruik maken van het zeer mooi onderhouden terras tuintje.
Een fijne beleving voor een faire prijs. Enkele dagen eerder was ik daar tijdens een verkenning op het reguliere terras een kleinigheid gaan eten, ook hier een fijn gerechtje en een zeer vlotte aangename bediening.

22 mei 2018 beoordeeld

ijsje gegeten en drankje gedaan op terras, vriendelijk personeel, keurige zaak, borrelhapjes die langs gingen naar andere tafels zagen er aantrekkelijk uit

21 mei 2018 beoordeeld

Voor een familiediner met 16 personen op 1e Pinksterdag konden we hier nog reserveren. Binnen, en bij mooi weer buiten, goede service. Het was zonnig, dus we hebben gezellig buiten gegeten. Er is een speciale buitenkeuken (grill), en ook een speciale buiten-menukaart. Daar staan wat minder gerechten op, maar ook wat andere gerechten dan op de binnenkaart. Maar de vegetariërs onder onze mochten ook uit de binnenkaart kiezen, en iemand die liever de zeebaars had dan de (buiten)zalm mocht dat ook bestellen, heel flexibel allemaal. De bediening was snel en vriendelijk, ondanks de Pinksterdrukte. Het eten was niet bijzonder, maar er mankeerde ook niet veel aan, en dat is voor een familiefeest prima. Een van ons bestelde kipsaté, maar was ook nieuwsgierig hoe de spareribs van de bbq zouden smaken. Hij kreeg een extra bordje met een stuk sparerib; dat stond niet op de rekening, heel netjes. De ober zei bij het serveren van de salade en de frites met mayo dat we konden bijbestellen als het niet genoeg zou zijn, keurig. De twee jarigen in ons gezelschap kregen een dessertbord met de gelukwensen in chocolade en een vuurwerkje. Andere gasten op het terras zongen mee, waar maak je dat nog mee. De flessen Otterlo’s kraanwater op tafel kostten € 5, de opbrengst gaat naar een goed doel; hopelijk doen ze dat bij De Waldhoorn inderdaad netjes. Makkelijk parkeren. Al met al kijken we terug op een heel geslaagde avond, zeker aan te bevelen voor een groepsuitje.

Reizigers die De Waldhoorn bekeken, bekeken ook

In De Waldhoorn geweest? Deel je ervaringen!