“Typisch museum cafetaria”

Monsieur Jacques
Geclassificeerd als nr. 6 van 17 Restaurants in Otterlo
Keukens: Nederlands
14 september 2019 beoordeeld

Self service. Beperkte keuze. Aanvaardbare kwaliteit. Soms lange wachtrij en tekort aan zitplaatsen. Relatief prijzig voor het gebodene.

Datum van bezoek: september 2019

18 augustus 2019 beoordeeld

Monsieur Jacques heeft in de beeldentuin een overdekt restaurant geplaatst in de vorm van een gigantische tent. De ambiance voelt meteen goed. Omdat we een dagje uit zijn genieten we overal van. We worden snel geholpen en als we de kaart bekijken komt het drinken er al aan. We bestellen een Aziatische salade en een wrap hummus. Heerlijk. Tot slot nemen we een kopje koffie met een huisgemaakte van Gogh koek. Aanrader! Hier verstaan mensen hun vak en hebben ze gastvrijheid hoog in het vaandel staan! Voor iedereen die hier nog niet is geweest, je wordt echt in de watten gelegd en de natuur is er wonderschoon. Wij komen hier 100% zeker weten weer terug. Bedankt!

16 augustus 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Een feest om in de beeldentuin in deze mooisten te genieten van een prima lunch.
Zeer klantvriendelijke bediening.

6 augustus 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

In de beeldentuin van het Kröller-Müller museum zit in de zomer een tweede restaurant van Monsieur Jacques. Beiden toevallig gekozen voor een vegetarisch gerecht (wrap en tarte tartin) en beide gerechten waren heerlijk! Ook de verse sinaasappel-gember thee is lekker. Het is lekker zitten onder het tentdoek.

13 juli 2019 beoordeeld

Lange, lange, lange wachttijden/rijen om dure, niet te vreten voeding voorgeschoteld te krijgen. Een topmuseum onwaardig.

Datum van bezoek: juli 2019

In Monsieur Jacques geweest? Deel je ervaringen!