“Geen kraanwater”

Monsieur Jacques
Geclassificeerd als nr. 5 van 16 Restaurants in Otterlo
Keukens: Nederlands
30 mei 2018 beoordeeld

Heerlijke salade gegeten. Prima wijn en goede koffie, maar.... daarbij is het niet mogelijk om een karafje kraanwater te bestellen. Dat vind ik niet meer van deze tijd!!

11 mei 2018 beoordeeld

Allereerst kan je lang wachten in een rij, dan kom je bij het bestel gedeelte wat meer iets weg heeft van een schoolkantine, totaal onaantrekkelijk. Ze werken de bestelling per persoon af wat de enorme wachttijd verklaart. Het is duidelijk dat ze de capaciteit totaal niet aan kunnen, wat erg jammer is gezien de grote aantallen bezoekers. Wil je alleen een kop koffie, sta je evengoed een half uur in de rij.... De prijzen liggen veel te hoog en zeker voor de kwaliteit die je er voor terug krijgt. Sorry maar echt waardeloos.

20 oktober 2017 beoordeeld

Het was heel druk in de Tent van M Jacques waar je prettig kunt zitten en ook nog een picnic deken kunt gebruiken. Goede kwaliteit van het eten.

1 oktober 2017 beoordeeld

We hebben hier een prima lunch gehad. De bediening was vriendelijk. Je kunt ook buiten zitten. Het restaurant is mooi centraal gelegen in het museum.

17 september 2017 beoordeeld

Buiten is een grote tent met picknicktafels en een reusachtige kachel. Het rook er heerlijk naar erwtensoep, maar het was nog vroeg dus namen we koffie en thee en een enorme muffin. Het kan er waarschijnlijk heel druk zijn met kinderpartijtjes en schoolklassen.
Binnen is er een mooi restaurant met heel veel zitplaatsen. Het eten moet je halen bij een loket. Alles wat we besteld hadden was uitstekend. De akoestiek was erg goed, ondanks de zichtbare harde materialen konden we heel prettig praten.

In Monsieur Jacques geweest? Deel je ervaringen!