Karin

Beoordeling van Hotel de Sterrenberg
5,0 van 5 bollen21 mrt 2024 beoordeeldvia mobiele applicatie
Heerlijk gastvrij ontvangen.
Aan alles is gedacht.
We konden onze fietsen binnen aan de oplader zetten.
Schone kamer. Heerlijke wellness, goed zwembad.
En dan het eten, met één woord fantastisch. Compliment aan de kok.
Goede bediening met verstand van zaken. Heerlijke wijnen bij het eten. Wat je ook vraagt niets is te veel. We hebben 2 heerlijke dagen gehad.

Datum van verblijf: maart 2024
Reistype: Bezocht met een partner
Is er een probleem met deze beoordeling?
Gereageerd 23 mrt 2024
Beste gast,
Hartelijk dank voor deze ontzettend vriendelijke review en we zijn enorm blij dat jullie het zo naar het zin hebben gehad. Dit is waar we het voor doen!
We hopen jullie nog eens te mogen verwelkomen.
Met gastvrije groet,
    Zimmer
    9.3 km van Hotel de Sterrenberg
    Meer hotels in Otterlo bekijken
    Beoordeeld op 27 december 2023

Fantastisch onthaal , het eten was TOP! tot in de puntjes verzorgd. Het personeel was zeer vriendelijk en behulpzaam. Mensen zijn hier niet zomaar een nummer. Een belevenis op zich. Een echte aanrader !

Kamertip: Als je iets nodig hebt , aarzel niet om het te vragen !
    Datum van verblijf: december 2023
    Hotel de Sterrenberg, General Manager van Hotel de Sterrenberg, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 19 januari 2024

Bedankt voor de onwijs positieve review! Dit horen wij heel graag :-)
    Hopelijk tot ziens en warme groet van ons allen,
    Hotel de Sterrenberg

Beoordeeld op 2 november 2023 via mobiele applicatie

Dit viersterren hotel ligt op korte loopafstand van Park de Hoge Veluwe. Het personeel was vriendelijk en behulpzaam. Onze moderne kamer was ruim en ingericht met zowel een kleine living als een slaapkamer deel. Wij bezochten de wellness met zwembad, sauna, stoombad en rustruimte. Ook was er een mooie fitnessruimte. De lobby was sfeervol en in het restaurant (met Michelin ster) werd een heerlijk ontbijt geserveerd. Wij komen hier zeker weer een keer terug!

Kamertip: Gratis parkeren tegenover het hotel. Restaurant vooraf reserveren! Doordeweeks zijn in het hotel veel zakelijke meetings.
    Datum van verblijf: november 2023
    Hotel de Sterrenberg, General Manager van Hotel de Sterrenberg, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 11 november 2023

Hartelijk dank voor de fijne review Mark en Marieke!

We zijn blij te horen dat jullie het zo naar jullie zin gehad hebben en verwelkomen jullie graag nog eens.

Gastvrije groet,
    Team de Sterrenberg

Beoordeeld op 26 oktober 2023

Heel goed,
    Mooie bar en restaurant, modern en rustig, Aldults only, groot voordeel.
    De kamer is netjes, alleen heeft de badkamer een opfrisbeurt nodig, in vergelijking met de rest van het hotel, is dit niet evenredig.
    Culinair restaurant, heel lekkere keuken, niveau van een ster. Het ontbijt valt iets tegen, in vergelijking met de kwaliteit van het diner, er is geen buffet voorzien wat ik persoonlijk jammer vind, het is een plateau, maar de keuze is beperkt, je kan wel nog 1 extra gerechtje kiezen, maar dat maakt het niet goed. De 2 de dag voor 95% hetzelfde ontbijt. Toch liever buffet.
    Voor de rest mooi zwembad en wellness. Maar bovenal heel vriendelijk personeel.

Datum van verblijf: oktober 2023
    Hotel de Sterrenberg, General Manager van Hotel de Sterrenberg, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 27 oktober 2023

Beste,
    Hartelijk dank voor de review. We zijn erg blij dat u het zo prettig heeft gehad bij ons en verwelkomen u graag nog eens. Uw opmerking over het ontbijt nemen we mee.
    Groet, Team de Sterrenberg.

Beoordeeld op 4 juli 2023

de Suite is comfortabel met aparte slaapkamer en zitgedeelte.
    Zitgedeelte heeft 2 persoon tafel en comfortabele bank.

badkamer met ruime dubbele douche, direct naast de slaapkamer dus wat lastig als iemand eerder op moet en gaat douchen.

rolstoel toegankelijk.

Datum van verblijf: juni 2023

Beste,
    Dank voor de vriendelijke review! We hopen dat u nog eens komt verblijven.
    Groet, Team de Sterrenberg

Beoordeeld op 6 juni 2023

Eenvoudige kamer alleen jammer dat de handzeep op was, je zou toch denken dat bij de schoonmaak deze gecontroleerd word ..Heerlijk bed! De welness was heerlijk. Personeel was vriendelijk. Goed ontbijt

Kamertip: Let op alleen bij het zwembad mag je de badkleding aan en in de welness niet!
    Datum van verblijf: juni 2023
    Hotel de Sterrenberg, General Manager van Hotel de Sterrenberg, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 17 juni 2023

Beste Gast,

Hartelijk dank voor uw review van ons hotel. Het doet ons een plezier om te vernemen dat u heeft genoten van onze faciliteiten. Fijn om te lezen dat u de service van mijn collega’s als vriendelijk heeft ervaren. Het is één van onze top prioriteiten om de best mogelijke service te verlenen.

Betreft uw opmerkingen over de handzeep zullen wij dit meenemen in de evaluatie.

Wij jullie nog eens te mogen verwelkomen in de nabije toekomst.

Gastvrije groet,
    Team de Sterrenberg