Leg de laagste prijs van deze websites vast
PricelineUS$ 211
eDreamsUS$ 211
FindHotelUS$ 211
Agoda.comUS$ 211
StayForLong
ZenHotels.com
Beoordeeld op 3 oktober 2021

Fijn hotel in een prachtige omgeving. Hotelkamers wellicht wat aan de dure kant. Vooral de badkamer van de standaard kamer is wat behelpen. Heerlijk zwembad en Wellness. Restaurant is subliem. Ontbijt was goed en bijzonder, al geven wij de voorkeur aan een buffet. Vooral het restaurant, zwembad en ligging ten opzichte van het nationaal park is een reden om terug te komen. Service verder wat sober en onpersoonlijk. Huurfietsen zelf van de oplader uit de schuur halen en weer terug zetten. Uitchecken online, verder niet gevraagd hoe het verblijf bevallen is.

Kamertip: Badkamer van de standaard kamer erg klein en douchen in bad. Ik zou een andere kamer kiezen.
Datum van verblijf: september 2021
Hotel de Sterrenberg, General Manager van Hotel de Sterrenberg, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 7 oktober 2021

Beste Conny,

Hartelijkdank voor deze review met 5 sterren! Fijn om te lezen dat u genoten heeft van onze faciliteiten.

We zijn inderdaad onlangs overgestapt naar een luxe a la carte ontbijt, zodat er in de Corona tijd minder beweging is van gasten in het restaurant, iedereen lekker kan blijven zitten en wij brengen het aan de tafel. Daarnaast zorgt deze keuze voor veel minder afval, wat ook geweldig is voor ons Green Key hotel.

Ook de mogelijkheid voor gasten om zelf uit te checken, is gekozen omdat niet iedereen het prettig vind om met meer mensen te moeten wachten bij onze balie om uit te checken. Wij vinden het ook gezelliger om iedereen persoonlijk uit te checken maar de keuze hiervoor ligt bij de gast.

Hopelijk kunnen we u in de toekomst weer verwelkomen, en zullen er dan voor zorgen dat het minder sober of onpersoonlijk overkomt!

Groet,

Beoordeeld op 29 augustus 2021 via mobiele applicatie

Ligging rustig en ideaal voor bezoek aan park de hoge veluwe. Kamers prima, personeel bijzonder attent en vriendelijk en behulpzaam, prima gebruik ban internet voor jn en uitchecken
Ontbijt-concept interessant,

Datum van verblijf: augustus 2021
Reistype: Reisde voor zaken
Hotel de Sterrenberg, General Manager van Hotel de Sterrenberg, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 6 september 2021

Beste gast,

Hartelijk dank voor uw positieve review, fijn om te lezen dat u een prettig verblijf heeft gehad.
We hopen u in de toekomst nog eens te mogen verwelkomen!

Gastvrije groet, Team hotel de Sterrenberg

Beoordeeld op 8 augustus 2021

Met de fiets naar de Sterrenberg gereden. Aan de overkant van de straat een mooie overdekte en afgesloten fietsstalling. Opladen is ook geen probleem. Na een een vlotte en vriendelijke ontvangst naar de kamer aan het einde van de gang. Hier een mooie kamer met een extra groot raam en zicht op de tuin. De kamer is van alle gemakken voorzien. Een heerlijk zwembad (door Corona helaas moeten reserveren). Bij de sauna nog een extra zwembad en verschillende sauna’s. Ook een lekker terras en een lounge om rustig te kunnen zitten. Wij komen zeker een keer voor een langer verblijf dan een nacht terug.

Datum van verblijf: juli 2021
Hotel de Sterrenberg, General Manager van Hotel de Sterrenberg, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 9 augustus 2021

Beste Rein,

Dank voor de mooie woorden! Wij vinden het hier ook mooi :-)
Graag tot de volgende keer, hopelijk met wat minder 'Corona regeltjes'!

Met gastvrije groet,

Beoordeeld op 5 juli 2021

Alles klopt in hotel De Sterrenberg. Prachtige ambiance, mooie kamers, prettige service. Restaurant Crepes serveert heerlijke gerechten, dineren is een ware smaak ervaringsreis. De prijs is naar de service, je betaald voor de luxe die je krijgt. Wij hebben genoten en komen graag nog eens terug.

Datum van verblijf: juli 2021
Hotel de Sterrenberg, General Manager van Hotel de Sterrenberg, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 8 juli 2021

Beste Gast,

Dank voor jullie enthousiaste bericht. Het is erg fijn om te lezen dat jullie zo hebben genoten!
Ik hoop jullie snel weer te mogen begroeten! Terugkerende gasten zijn ons mooiste compliment!

Beoordeeld op 17 mei 2021 via mobiele applicatie

We zijn het Hemelvaart weekend hier in de sterrenberg geweest fijne privé parkeer plaats met op laat mogelijk Heid voor onze elektrische auto wat alleen lastig is dat ze erg krap bereikbaar zijn meteen achter de slagboom maar als je dan aan de andere kan parkeert en de kabel door de struiken doet gaat het ook .zeer vriendelijk medewerkers mooie kamer alleen een tip vul ook de laatste dag het water en de koffie cups bij super gegeten en top ontbijt gehad nogmaals de complimenten aan de koks heerlijk .

Datum van verblijf: mei 2021
Hotel de Sterrenberg, General Manager van Hotel de Sterrenberg, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 21 mei 2021

Beste Ger,

Hartelijk dank voor deze prettige review! Wat fijn om te lezen, dat u zo genoten heeft bij ons.
Ik zal de complimenten doorgeven aan de keuken en de tips van water en koffiecups liggen al bij huishouding, dit had natuurlijk ook de laatste dag gewoon bijgevuld moeten zijn, excuses!
De smalle parkeerplekken zal ik meenemen tijdens ons volgende overleg.

Mocht u nogmaals naar Otterlo komen; onze deuren (en de wellness hopelijk ook snel weer!) staan altijd open!

Gastvrije groet,