Beoordeeld op 29 juni 2020 via mobiele applicatie

Vorig weekend verbleven in de Sterrenberg, prima hotel, stijlvol, modern en in het algemeen attente bediening. Een avond gegeten in het eveneens moderne restaurant, goede kwaliteit, prijsverhoging
Doen wat krampachtig met de Corona regels, slechts op verzoek service op de kamers waarover minimale communicatie, maar goed alles moet z’n plaatsvinden
Wellicht voor herhaling vatbaar

Datum van verblijf: juni 2020
Marloes1222, front office medewerkster van Hotel de Sterrenberg, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 3 juli 2020

Beste gast,

Hartelijk dank voor uw 4 sterren review! We zijn blij te lezen dat u een goed verblijf heeft gehad.

Ook om te lezen dat u heeft gemerkt dat wij serieus omgaan omtrent alle Corona maatregelen, we nemen de gezondheid van onze gasten en medewerkers erg serieus en daar horen inderdaad wat kleine aanpassingen bij.

Om de check-in niet langer dan nodig te houden, geven wij onze gasten bij incheck een informatie boekje mee met alle aangepaste regels, waarin onder andere vermeld staat dat de service (destijds) alleen bij aanvraag (of goedkeuring) van de gasten gedaan werd, omdat we zo min mogelijk contactmomenten tussen personen wilden organiseren.

We hopen u in de toekomst opnieuw te mogen verwelkomen, in ons hotel, met of zonder 1,5 mtr afstand! :-)

Team Hotel de Sterrenberg

Beoordeeld op 29 juni 2020 via mobiele applicatie

Samen met mijn echtgenoot een weekend doorgebracht in dit prachtige hotel.
Wat hebben wij genoten!
Door de covid-19 maatregelen is het hotel genoodzaakt het één en ander aan te passen.
Wij hebben dit niet als hinderlijk ervaren. In plaats van een ontbijtbuffet hebben zij er nu voor gekozen een a la carte menu te serveren met heerlijke ontbijt gerechten.
Het wordt uit geserveerd op dienbladen zodat de 1,5 meter afstand gewaarborgd blijft.
Het personeel gaat hier op een zeer natuurlijke wijze mee om.
Ook S avonds in Restaurant Cepes wordt op deze wijze het diner geserveerd.

Helaas was het nog niet toegestaan om
gebruik te maken van de welness maar daar in tegen konden we wel privé gebruik maken van het mooie zwembad. Ze werken met een tijdslot.

Wij kijken terug op een heerlijk ontspannen en culinair weekend en komen zeer zeker terug!

Datum van verblijf: juni 2020

Beste gast,

Hartelijk dank voor deze mooie review! Het was voor ons ook afwachten hoe onze gasten zouden reageren op onze gekozen maatregelen om zo toch een fijn verblijf te kunnen garanderen.
We zijn blij dat onze gasten dit zo goed oppakken en gelukkig in grote getale blijven komen!
We zijn erg blij te horen dat u het naar uw zin heeft gehad bij ons, we verwelkomen jullie graag weer bij een volgend bezoek aan ons hotel!

Hartelijk dank voor uw vertrouwen en uw komst!

Team hotel de Sterrenberg

Beoordeeld op 20 februari 2020

Ik logeer regelmatig in dit hotel en voor mij is het de ideale mix van rust, natuur, cultuur en fantastisch eten.

Het begint al bij de ontvangst, die altijd even hartelijk en prettig persoonlijk is. De kamers zijn heel mooi en schoon, met fijne bedden en luxe, complete badkamers. Er zit een uitstekende wellness bij het hotel, waar het bijna altijd lekker rustig is. Er is net een nieuw zwembad en een goed uitgeruste fitnessruimte.

Op een paar minuten lopen van het hotel is de ingang van Nationaal Park De Hoge Veluwe. Maar ook als je het park niet in wil, zijn er in de directe omgeving meer dan genoeg mooie wandel- en fietsroutes.

Restaurant Cepes in het hotel mag je zeker niet overslaan. Er wordt hier heel goed en met veel streekproducten gekookt. De kaart is erg verrassend en wisselt regelmatig. Alles is even lekker, van de amuses tot de friandises bij de koffie en alles wat er tussen zit. Sla zeker het wijnarrangement niet over, want de sommelier (die overloopt van passie voor zijn vak) vermaakt je de hele avond met erg mooie wijnen.

Dit hotel is een echte aanrader!

Datum van verblijf: februari 2020
Marloes1222, medewerker frontdesk van Hotel de Sterrenberg, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 21 februari 2020

Beste Claartje,

Wat maak je ons blij! Dankjewel voor de geweldige woorden en complimenten. Wij zijn altijd trots als het hotel en haar medewerkers indruk weet te maken.
Als je als hotel zo'n mooie recensie ontvangt heb je eigenlijk toch niets meer te wensen?

Heel veel dank voor de mooie woorden en tot de volgende keer!

Hartelijke groeten,
Team Hotel de Sterrenberg

Beoordeeld op 1 januari 2020 via mobiele applicatie

Na het lezen van de beoordelingen, hadden wij hoge verwachtingen van het hotel. Op de eerste plaats, het is een prima hotel, de keuken van het restaurant een aanrader. Het ging bij ons alleen op 2 punten mis. Wij hadden een atelierkamer. Prima kamer, alleen is het in deze kamer niet mogelijk de badkamer van het slaapgedeelte af te sluiten. Hierdoor staat de hele kamer in het licht als er s nachts iemand naar het toilet moet en doordat de toiletdeur niet aansluit boven en onder is het niet mogelijk naar het toilet te gaan zonder dat je partner alles in geuren en kleuren meekrijgt. Wellicht kan dit opgelost worden door een deur tussen het bad- en slaapgedeelte.Verder viel de oudjaarsavond ons een beetje tegen gelet op de prijs van het arrangement. Tijdens ons diner werd er naast ons gesjouwd met meubilair en was de band bezig met opbouwen. Niet echt leuk als je daar zit voor een gezellige avond. We kregen na ons beklag te hebben gedaan wel een andere tafel maar toen was het halve diner al voorbij. Erg jammer.

Datum van verblijf: december 2019
Marloes1222, medewerker frontdesk van Hotel de Sterrenberg, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 3 januari 2020

Beste mevrouw Anke,

Hartelijk bedankt voor uw gedetailleerde recensie over uw ervaring bij ons hotel.
Wij nemen de recensies die wij ontvangen erg serieus en bespreken de recensies ook intern. Het is altijd goed om te horen wat we zouden kunnen verbeteren om onze gasten een nog betere ervaring te kunnen geven, dus daarvoor bedanken wij u dat u die punten aan het licht brengt.

Onze Atelier kamer is inderdaad voorzien van een open badkamer, zoals we ook vermelden op onze website. Vanwege veiligheidsredenen is gekozen voor een automatisch licht, omdat we willen voorkomen dat mensen zouden kunnen struikelen bij het opstapje. Mocht dit toch niet naar wens zijn, is het altijd prettig om dit tijdens het verblijf te melden bij de dames van de receptie, zodat zij kunnen kijken naar een alternatief.

Wat betreft uw mening over ons Oud & Nieuw arrangement; toen u aan het drankje zat is er inderdaad een bank verzet, zodat meer mensen kunnen genieten van het de muziek. Helaas kan de band niet spelen, zonder het een en ander op te bouwen, maar gelukkig was dit snel geregeld. Door mijn collega's van het restaurant is getracht uw klacht op te lossen, door zodra er een tafel beschikbaar kwam in het restaurant (die verder weg zat van de muziek) deze voor u in te dekken.

We vinden het spijtig hier te moeten lezen, dat het 'mis ging op deze kleine puntjes' en hadden het graag van u vernomen, tijdens uw verblijf, zodat we dit voor u hadden kunnen op lossen.

We wensen u in elk geval een prachtig 2020 toe!

Team hotel de sterrenberg

Beoordeeld op 23 december 2019 via mobiele applicatie

Voor de 4e keer waren we een weekend bij Sterrenberg. Het is een heerlijk hotel. Het ontbreekt je aan niets. Op zaterdag kun je wandelen met de boswachter. Dat is ontzettend leuk, zoeel voor kinderen als volwassenen. Die man is zo bevlogen... in het hotel een heerlijke welness, een zwembad (dat nu verbouwd wordt), fitness, fijn restaurant en gezellige zitjes. De kamers vind ik wel wat klein in verhouding tot de kosten, maar de rest van het hotel maakt dat zeker goed. De sfeer is er erg fijn.

Datum van verblijf: december 2019
Marloes1222, Front desk medewerkster van Hotel de Sterrenberg, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 23 december 2019

Hartelijk dank voor uw mooie review over uw verblijf bij ons in het hotel!

Wij zijn blij te lezen dat u zich zo thuis heeft gevoeld tijdens uw verblijf en dat u genoten heeft van de kamer en de wandeling met boswachter John! Wij zullen ons personeel (en John in het speciaal) op de hoogte brengen dat u zo tevreden bent geweest over uw verblijf.

Nogmaals hartelijk dank voor uw review! Wij hopen u in de toekomst voor een 5e keer te mogen verwelkomen!

Team hotel de Sterrenberg