Beoordeeld op 28 oktober 2018 via mobiele applicatie

Wij bleven in de atelier kamer met een prachtig uitzicht, supercomfortabel bed en een groot bad naast een douche. Verder ja het hele hotel nieuw, mooi ingericht en heeft een super ontspannen sfeer. De lounge en restaurant zijn ook heel sfeervol. Zouden hier 1 nacht blijven, hebben uiteindelijk ter plekke nog een nacht bijgeboekt. De wellness was ook heel mooi, weinig mensen, wat ook fijn is.

Verbleef: oktober 2018, reisde met een partner
Marloes1222, Front office van Hotel de Sterrenberg, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 31 oktober 2018

Beste Kate,

Hartelijk dank voor jullie lovende woorden in jullie review over het verblijf bij ons.
Fijn om te zien dat jullie van alle aspecten genoten hebben. Het was leuk om jullie als gast te hebben!

Kom graag eens terug, onze deuren staan altijd open!

Met gastvrije groet,

Front desk

Beoordeeld op 27 oktober 2018 via mobiele applicatie

Na 2 jaar weer eens terug bij één van onze favoriete hotels van Nederland. Terwijl het een sfeervol en nog lang niet verouderd hotel was is het compleet gerenoveerd. Prachtig, modern en stijlvol is het geworden.
De service is nog net zo goed als het was. Top dus. Hier voel je je een gewaardeerde gast, welkom en thuis. Het restaurant is van het zelfde niveau. Geweldig!
Een voorbeeld voor velen. Zeker voor de vele oubollige andere restaurants op de Veluwe. Dank jullie wel directie en medewerkers van de Sterrenberg. Erg goed gedaan. Jullie verdienen een berg sterren.

Verbleef: oktober 2018, reisde voor zaken

Hartelijk dank voor uw prachtige review. Wij zijn zeer blij en, eerlijk gezegd, ook een beetje trots om te lezen dat u zo een goed verblijf heeft gehad en om uw enthousiasme te lezen in uw review.

We streven er naar om onze gasten zich thuis te laten voelen!

Wij zien er naar uit om u nogmaals te verwelkomen in de nabije toekomst.

Beoordeeld op 27 oktober 2018 via mobiele applicatie

Geboekt voor 1 nacht om vanuit hier het Nationale park de Hoge Veluwe te ontdekken.
Dit park ligt op 5 minuten wandelen van het hotel.
Het hotelbezoek als fantastisch ervaren. Mooie, schone en ruime kamers met wen heerlijk bed. Gratis koffie (Nespresso) en thee op de kamer.
Zeer vriendelijke en attente personeelsleden.
Een enorm ontspannende Wellness welke voor kinderen niet toegankelijk is. ( voor een vader van 3 kinderen welke bij opa en oma konden verblijven was dit heerlijk!)
Het restaurant is sfeervol en het eten verrukkelijk.
Mijn partner en ik zullen vanwege deze fantastische ervaring zeker terugkeren.

Verbleef: oktober 2018, reisde met een partner
Marloes1222, Front desk medewerkster van Hotel de Sterrenberg, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 31 oktober 2018

Beste Jim,

Graag willen wij u danken voor uw beoordeling van 5 sterren!

Wat fijn om te lezen dat u heeft genoten van uw verblijf in ons hotel en dat u ons personeel als behulpzaam heeft ervaren. Wij streven er naar om de best mogelijke service te bieden.

Wij kijken er naar uit u weer te mogen verwelkomen in ons hotel!

Front desk

Beoordeeld op 7 oktober 2018 via mobiele applicatie

Drie gangen diner voor 37€. We hoorden dat het goed was.
Inrichting modern, maar zeer warm. Scandinavisch maar dan warm, akoestisch prima, goede gezellige tafels. Met wat Veluwse accenten.
Maar goed , we kwamen voor het eten. Culinair perfect , verwacht geen gut burgerliche kuche, porties zijn voor sommigen aan de kleine kant, voor ons perfect. Zeer verfijnd, als ze primair restaurant zouden zijn, zou het af kunnen stormen op een ster. Huiswijn prima, Mn Portugese rode wijn die prima paste bij onze reebok.
Met zijn drieën met wijn , met fris , met koffie, prima werkelijk prima Americano 157€.
Kortom vanuit Arnhem ben je er zo.

Verbleef: oktober 2018
Marloes1222, Front office medewerkster van Hotel de Sterrenberg, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 8 oktober 2018

Hartelijk dank voor uw prachtige woorden. Ik ben blij te lezen dat u genoten heeft van de gerechten uit onze keuken.
Uw complimenten zal ik zeker delen met de chef-kok en zijn team. Dit soort recensies zijn een feestje om te krijgen!
Wij hopen u snel weer eens terug te zien.

Front office

Beoordeeld op 30 september 2018 via mobiele applicatie

Culinair arrangement geboekt en werkelijk ALLES was goed: kamer, wellness, sfeer, personeel, ontbijt. En het 5-gangen verrassingsdiner mét wijnarrangement was ronduit goddelijk: Veel aandacht voor mooie groenten terwijl het niet vegetarisch was. Absolute aanrader voor wie zichzelf of een ander écht comfortabel wil verwennen!

Verbleef: september 2018, reisde met een partner
Marloes1222, Front office medewerkster van Hotel de Sterrenberg, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 3 oktober 2018

Hartelijk dank voor de tijd die u heeft genomen om uw positieve ervaringen bij hotel de Sterrenberg online te delen middels deze review!

Hotel de Sterrenberg, maar zeker ook het team, was erg blij om te lezen dat u genoten heeft van de kamer, de wellness en het restaurant.
Ook de geweldige woorden over het verrassingsdiner, zijn gedeeld met de collega's uit de keuken.

Wij verwelkomen u graag nog eens terug, mocht u in de toekomst weer in Otterlo verblijven!