Beoordeeld op 12 augustus 2018

Na vijf dagen in Otterlo verbleven te hebben kan ik melden dat Hotel Kruller een aanrader is !
Het eten is er lekker en het personeel vriendelijk
Indien ik een opmerking zou moeten maken is dat de wenteltrap beetje moeilijk is wanneer je vergezeld wordt van een hond die schrik heeft om er op te gaan ...
Het kopje koffie 's morgens zou ik ook liever vervangen hebben door een kannetje
Voor de rest echt een prima hotel met een goede uitvalsbasis voor verschillende wandelingen
Ik ga zeker nog terug

Mw. Schockaert uit Gent Belgie

Datum van verblijf: augustus 2018
  • Reistype: Reisde alleen
Beoordeeld op 22 juli 2018

leuk terras wij hadden life muziek van een jonge zangeres die wereldbekende korte liedjes zong.Verder een vlotte bediening van het personeel wel een drukke straat met veel verkeer richting KrullerMuller landgoed en museum

Datum van verblijf: juli 2018
Beoordeeld op 13 juli 2018 via mobiele applicatie

Het eten was goed voor de prijs en qua kwaliteit beter dan een eetcafé met gerechten die toch wat aparts hadden. Een fijn terras waar je lekker rustig kan zitten. Kortom na een dagje hoge Veluwe een prima plek voor een diner.

Datum van verblijf: juli 2018
Beoordeeld op 29 mei 2018

Voor mijn werk werd in dit hotel een kamer geboekt. Het viel me meteen op dat het raam niet goed opengezet kon worden. Daardoor geen mogelijkheid voor frisse lucht; iets wat deze dagen wel een must is. De kamer is verder zeer basic. Een bed (1.40 breed), een kast, 22 inch tv aan de muur (heb gelukkig nog goede ogen), eronder een opklapbaar buro en een badkamertje met toilet en douche. Een koelkastje ontbreekt. De kamer bevindt zich pal naast de trap en ik werd dus ook een aantal keren wakker van personen die de trap opkwamen en de deur van de traphal achter zich lieten dichtvallen. Met andere woorden; kamer Annie (de kamers hebben namen ipv nummers) is geen aanrader. Ontbijt was zeker goed te noemen met als klein minpuntje dat de koffie per kop geserveerd wordt en je zelf moet vragen om een refill. Misschien toch een denken over kleine kannetjes?

Kamertip: Vermijdt in elk geval de kamers vlakbij de trappen.
Datum van verblijf: mei 2018
  • Reistype: Reisde voor zaken
Beoordeeld op 28 mei 2018

we hebben heerlijk asperges gegeten ,het was ruim voldoende .Het nagerecht was een lekker Irish coffee met zoetigheid wat wel wat minder kon .
Bij de bediening was de een wat vriendelijker dan de ander .

Datum van verblijf: mei 2018