“Sfeervol en kwaliteit!”

ma 26-10
20:00
Geclassificeerd als nr. 1 van 14 Restaurants in Otterlo
1 september 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Al hotelgast hier tweemaal gegeten en beide keren was dit zeer goed. Bediening is hier netjes maar zeker niet te stijf. Momenteel serveert Cèpes een 4 gangen menu incl 2 amuses voor een nette prijs. Wijnarrangement is aan te raden, deze was goed afgestemd op de gerechten. In combinatie met het hotel is dit zeer fijne plek! Wij komen terug.

10 augustus 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk gegeten. Vier gangen verrassingsmenu (zonder vlees), en elk gerecht was verrukkelijk. Vanaf de amuses tot en met dessert, zag alles er mooi uit en zat het boordevol smaak. Ook waren heerlijk, Nederlandse (!) wijnen. Personeel was attent en deskundig. Heel fijn restaurant.

9 augustus 2020 beoordeeld

Afgelopen weekend mochten wij genieten van een vast gangen-diner. Dit was ultiem genieten. De gerechten waren met veel zorg bereid en de bediening wist goed wat geserveerd werd. De kwaliteit was zeer hoog en de smaak uitmuntend.

De bediening was betrokken, assertief en vriendelijk. Alles werd met zorg gedaan. Meer dan aan te raden restaurant, als wij in de buurt zijn willen we zeker nog een keer terug!

6 augustus 2020 beoordeeld

Keer op keer smaakvol mooi gepresenteerde gerechten met lekkere wijnen.

Het ontbijt was Corona proef omgetuned in een leuke formule bestaande uit lekkere diverse ontbijtgerechtjes (mag voor ons steeds ipv klassiek buffet).

Het gebruik maken van lokale & bio producten van uitstekende kwaliteit is een meerwaarde.
Het kabeljauw & reegerecht waren supper lekker en beide smelten op je tong.
De dessertborden hadden diverse goed harmonierende smaken, met als uitschieter het schitterend lavendelijs en yoghourtijs.

De aangepaste wijnen harmonierden heel mooi met de diverse smaken van de gerechtjes.

Tenslotte de bediening was heel vlot, de uitleg bij de wijnen was top en bij het afruimen werd onze mening gevraagd over wat we lekker vonden.

Een welverdiende pluim voor het gehele team.

4 juli 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Ondanks de beperkingen die de Corona maatregelen met zich meebrengen, hebben we hier weer voortreffelijk gedineerd. Het extra tafeltje naast de tafel waar je aan zit, dient als serveer- en afruim tafel en dat is voor iedereen erg prettig. Het vier gangen verrassingsmenu stond weer op een hoog niveau en vonden wij zelfs beter dan het menu wat wij november vorig jaar kregen. De bediening was vriendelijk en attent. Het wad een fijne culinaire avond

Datum van bezoek: juni 2020

Reizigers die Restaurant Cèpes bekeken, bekeken ook

In Restaurant Cèpes geweest? Deel je ervaringen!