“Excellent restaurant op een top-locatie”
Beoordeling van Restaurant Cèpes

Restaurant Cèpes
Een tafel reserveren
wo 16-10
20:00
Geclassificeerd als nr. 1 van 17 Restaurants in Otterlo
4 weken geleden beoordeeld

Op enkele honderden meters van het Park De Hoge Veluwe, met ruime parking. Knus interieur, overdekte terrassen. Beperkte kaart, maar uiterst verse producten, origineel bereid. Wijnarrangement aan te bevelen. Niet goedkoop maar zijn prijs zeker waard. Vriendelijke, stijlvolle bediening. Ook het hotel is van de betere klasse.

Datum van bezoek: september 2019

31 augustus 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

We hebben in dit restaurant als hotelgasten met een culinair arrangement genoten van een verrassingsmenu met heerlijke bijpassende wijnen. Sommige gerechten ècht verrassend, en steeds een plaatje qua presentatie! Dat op zich is gewoon een aanrader.

Het werd een menu met hindernissen! Met een vol terras buiten ontstond er even een behoorlijke onweersbui én tegelijkertijd werd er een gast onwel.

Ik was onder de indruk van de vaart en professionaliteit waarmee het personeel zorg had voor de zieke gast, iedereen binnen aan tafeltjes kreeg, alles goed registreerde, zodat we gewoon binnen de draad van buiten weer konden oppakken!

Ja, we hebben lekker gegeten met mooie verrassende gerechten (hoewel... een doorgesneden Amsterdamse ui bij een culinair arrangement, echt?), maar dit bedrijf mag vooral trots zijn op de betrokkenheid en samenwerking van zijn personeel! Top!

18 augustus 2019 beoordeeld

Een prima restaurant met zeer zeker chique maaltijden.
Het heeft wat van een sterrenrestaurant, maar dat niveau is het ook weer niet helemaal. Maar de entourage en de opmaak van de gerechten komen wel in de buurt.
Bediening ietwat stijfjes maar wel zeer correct.
De prijs vind ik wel hoog. Mag op zich voor een chique restaurant, maar dan moet er ook echt een top-wowfactor zijn. Dat is er voor mij net niet, maar het zit er ook zeker niet ver van af.
Het is gewoon een zeer goed maar wel prijzig restaurant.

Datum van bezoek: juli 2019
18 augustus 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

We hadden gekozen voor een vijfgangen verrassingsmenu met wijnarrangement
De vijf gangen pasten harmonieus bij elkaar. Er waren soms onverwachte combinaties die goed uitpakten. Om dit restaurant eens te proberen bleek het een prima optie.
Het wijnarrangement bleef wel achter bij de gerechten. Feitelijk was slechts een wijn van hetzelfde niveau als wat we op ons bord kregen. Ook vroeg de sommelier zich duidelijk niet af of we hem zoveel aandacht wilden geven. Bovendien was zijn info over de geschonken wijnen niet altijd correct en hij vergat volledig de bijbehorende jaartallen te noemen.

Het is al met al een restaurant waar we zeker terug zullen komen. We kiezen dan wel zelf de gerechten en een fles lekkere wijn.

11 augustus 2019 beoordeeld

Het restaurant is een enorme mislukking en was voor ons een grote teleurstelling. Je voelt het soms al aankomen als er kleine zaken fout gaan. Ik vroeg om een Margarita als aperitief. Toch geen onredelijke vraag, en iets wat elke barman moet kunnen maken. Maar dat ging niet, want stond niet op de kaart. De forel die we als voorgerecht kregen werd als een grote, er onappetijtelijk uitziende lap vis gepresenteerd. Er zat geen smaak aan, helaas. Dat gold ook voor de erbij geserveerde piccalilly. Vervolgens de schol als hoofdgerecht. Ook flauw, en die schol wás geen schol naar mijn mening. Maar goed, ik kan me vergissen, dus om toelichting gevraagd. De chef nam niet de moeite om dat zelf te komen doen, maar liet via de serveerster weten dat het toch echt schol was. Ik was niet overtuigd. Het dessert maakte weinig goed: weinig smaak en ongeïnteresseerd gepresenteerd.

De "BIB Gourmand" die ze hebben ontvangen zijn ze naar mijn mening absoluut niet waard.

Het enige positieve dat ik kan melden is dat de serveerster echt haar best deed.

Reizigers die Restaurant Cèpes bekeken, bekeken ook

In Restaurant Cèpes geweest? Deel je ervaringen!