“Top gegeten”
Beoordeling van Restaurant Cèpes

Restaurant Cèpes
Reserveren met
Restaurant Cèpes is niet beschikbaar op de door jou verzochte tijd. Kies een andere tijd of zoek naar restaurants die tafels vrij hebben.
De door jou geselecteerde tijd is al verstreken.
Geclassificeerd als nr. 1 van 15 Restaurants in Otterlo
19 januari 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

De gerechten waren zonder uitzondering van top kwaliteit. Vers, subtiel en gevarieerd. De bediening weet waar ze het over hebben en de bijgeserveerde wijnen maakten het geheel af. Absoluut een aanrader!

17 januari 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Voor onze verjaardag hadden wij een hotelovernachting geboekt inclusief diner met bijpassend wijnarrangement bij restaurant Cèpes. Alle gerechten waren verschillend qua smaak, maar ze smaakten allemaal heerlijk! Net zoals de wijnen, die goed aansloten bij de gerechten. Vlotte bediening en leuke sfeer. Wij gaan zeker nog eens terug!

10 januari 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Twee dagen heerlijk gedineerd. Een 4 gangen diner: voorgerecht Makreel. Tussen gerecht Griet op pastinaak puree. En als hoofdgerecht Hert. De opmaak was mooi en de smaak heerlijk. 2e dag. Vis. Vegetarisch tussengerecht en als hoofdgerecht eendeborst. Desserts waren ook heel mooi verzorgd. Prettige attente bediening. Die zelfs de 2e dag nog wisten wat je voorkeur was. Uitgebreide keuze in wijn. Al met al een aanrader.

5 januari 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Het eten is heerlijk in een prachtige ambiance. Personeel is vriendelijk en behulpzaam. We vonden het stukje vlees en vis wel aan de kleine kant. Dit maakte dat we het qua prijs en kwaliteit niet helemaal in balans vonden.

18 december 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

We hebben hier gegeten als onderdeel van het arrangement Zondag all-in genieten. We begonnen met een bubbeltje. Ieder gerecht was met veel zorg opgemaakt en smaakte heerlijk. Bijpassende wijnen maakten de gerechten af. Geëindigd met koffie en zoetigheden. Bediening was erg vriendelijk en had alles goed onder controle.

Reizigers die Restaurant Cèpes bekeken, bekeken ook

In Restaurant Cèpes geweest? Deel je ervaringen!