“Prima te doen”

Van tevoren boeken
Meer info
US$ 178,37*
Vanaf
Dagtrip met kleine groep naar het Kröller-Müller ...
Geclassificeerd als nr. 1 van 10 dingen om te doen in Otterlo
Attractiegegevens
31 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Een leuke dagje gehad, stond al een tijdje op de planning. Konden met korting kaarten krijgen. Zeker een leuk uitstapje voor jong en oud. Een aanrader, probeer wel via acties op internet korting te krijgen.

30 mei 2018 beoordeeld

Wij waren hier met familie en hebben echt genoten. We zijn allemaal niet echt kunstkenners, maar genoten echt van de sfeer die er hing. De rit er naartoe is al prachtig, door het Veluwse landschap. De schilderijen en andere kunstwerken zijn echt de moeite waard. Veel verrassende, uitdagende, prikkelende stukken en een mooi verhaal erbij over de oprichters van het Museum. Echt de moeite waard!
PS Het enige dat men hier wel echt moet zien op te lossen, is het feit dat het 40 minuten duurde om koffie te bestellen in het restaurant...

28 mei 2018 beoordeeld

Het blijft een prachtig museum en dito park. We hadden het weer mee. Jammer dat het grote speelding van Jean Dubuffet in langdurig onderhoud was. Er was een interessante tentoonstelling van Bart van der Lek naast de vele vaste werken van Van Gogh.

27 mei 2018 beoordeeld

Dit unieke mueseum is een bezoek meer dan waard. Wat hier achteloos aan kunst, voor van Gogh, maar ook Mondriaan en Picasso bijvoorbeeld, verdient wel twee musea. En dan is er ook nog een prachtieg beeldentuin. Wat mij betrfet wofrdt et museum tweemaak zo groot om alle dit schoons beter tot zijn recht te laten komen.

Bekijk meer beoordelingen
27 mei 2018 beoordeeld

Mooi paviljoen met veel schilderijen en een mooie beeldentuin. Twee restaurants, als het lekker weer is het buitenrestaurant nemen! De Van Goghs zijn fa tastisch maar er is sowieso veel moois te zien. Midden in het grote park de hoge Veluwe is dit een fijne plek voor een dagje uit.

Reizigers die Kröller-Müller Museum bekeken, bekeken ook

In Kröller-Müller Museum geweest? Deel je ervaringen!