“Geweldig rustgevend mooi opgezet park.”

Beoordeling van Droompark de Zanding

Beschikbaarheid
Boekingsaanvraag doen
Inlichtingen vragen
Heel goed
1 beoordeling
Deze accommodatie is niet beschikbaar op deze data.
Alle beschikbare vakantiewoningen weergeven

ovdL65
Den Haag, Nederland
Niveau 3 bijdrager
10 beoordelingen
“Geweldig rustgevend mooi opgezet park.”
1 week geleden beoordeeld voor een verblijf in juli 2019

Heerlijke week gehad. Park is overzichtelijk en goed ingericht. Wij hebben een voortreffelijk verblijf gehad. Zwembad een heerlijke ontspanning, de Spa had wat probleempjes maar werd zeer goed opgelost door het personeel en konden wij de een dag later alsnog genieten van een paar uurtjes Spa. Zeker een volgend bezoek waard en staat dus op de lijst van favorieten bij ons.

Datum van verblijf: juli 2019
Kun je dit hotel aan vrienden aanbevelen?   Ja.
Was dit een nuttige beoordeling? Ja
Voer reisdata in voor nauwkeurigere prijzen
2 gasten
Volwassenen2
Kinderen0
Pas toe
Bezit je een vakantiewoning? Laat deze hier vermelden.
Extra inkomsten
Eenvoudig te beheren