“Perfect en luxe huisje midden in het bos”
andere reizigers hebben deze accommodatie geboekt
Beschikbaarheid
Boekingsaanvraag doen
Inlichtingen vragen
Rustige tuin van onze bungalow
Deze accommodatie is niet beschikbaar op deze data.
Alle beschikbare vakantiewoningen weergeven

Schrijf een beoordeling

Reizigersbeoordelingen

Journey09 ...
common_n_hotel_reviews_1bd8 1 nuttige stem
“Perfect en luxe huisje midden in het bos”
Beoordeeld op 26 oktober 2020 voor een verblijf in oktober 2020
persoon vonden dit een nuttige beoordeling

Prachtige omgeving, heerlijk lux huisje met fijne tuin in een heerlijk rustige omgeving. Met super comfortabele bedden, afwasmachine, goed uitgeruste keuken, alles wat je maar wensen kunt.

Datum van verblijf: oktober 2020
Je leeftijdgroep 50-64
Kun je dit hotel aan vrienden aanbevelen?   Ja.
jeroensuz ...
Rucphen, Nederland
common_n_hotel_reviews_1bd8 1 nuttige stem
“Net en rustig vakantiehuisje”
Beoordeeld op 31 augustus 2020 voor een verblijf in augustus 2020
persoon vonden dit een nuttige beoordeling

Alles is top. Heerlijk bed, lekkere douche, zeer schoon en modern afgewerkt met mooie materialen. Het huisje ligt in een rustige, bosrijke omgeving. Het huisje ligt op 10 minuten lopen van het centrum Otterloo. De ingang van het park Hoge Veluwe is op loop/fietsafstand. Voor 2 personen zeker een aanrader!

Datum van verblijf: augustus 2020
tonwilden ...
Soest, Nederland
“Alles naar wens”
Beoordeeld op 9 augustus 2020 voor een verblijf in augustus 2020
persoon vonden dit een nuttige beoordeling

Een modern smaakvol en praktisch ingericht huisje met dito terras en gazon openend naar het bos. De eigenaren Stan en Lisa zijn heel behulpzaam en attent met oog voor welzijn van haar gasten. Kleine maar zoo prettige zaken als koffie, thee, wijn en vele andere zaken stonden voor ons klaar.

Datum van verblijf: augustus 2020
GoPlaces4 ...
common_n_hotel_reviews_1bd8 3 nuttige stemmen
“Heerlijke comfortabele vakantiewoning”
Beoordeeld op 25 september 2019 voor een verblijf in september 2019
personen vonden dit een nuttige beoordeling

Het was een warm welkom compleet met drie soorten wijn. Het is een echte aanrader, van alle gemakken voorzien. Een heerlijke bank, heerlijk bed en super douche.

Datum van verblijf: september 2019
Kun je dit hotel aan vrienden aanbevelen?   Ja.
Was dit een nuttige beoordeling? Ja
Voer reisdata in voor nauwkeurigere prijzen
2 gasten
Volwassenen2
Kinderen0
Pas toe
Bezit je een vakantiewoning? Laat deze hier vermelden.
Extra inkomsten
Eenvoudig te beheren
Vertrouwd door reizigers
Je gratis vermelding instellen
US$USD
Nederland
© 2021 TripAdvisor LLC Alle rechten voorbehouden.