Priceline
Vio.com
Booking.comUS$ 58
ZenHotels.comUS$ 62
Beoordeeld op 27 juli 2021

Prima aankomst. Wel even zoeken naar de receptionist, deze voorziet ook de bediening van het restaurant. Nam in ieder geval prima de tijd om ons te informeren over hotel en eetmogelijkheden in de buurt. Daarom gereserveerd voor het restaurant. Helaas bleek de dubbelrol en de matige bezetting ook ervoor te zorgen dat we nooit echt de restaurant beleving hebben gehad. Hadden zelfs het idee dat er bewust maar naar de grond of andere kant werd gekeken, omdat ze het te druk met het eten serveren en receptie om een extra drankje in te schenken of het dessert op te nemen. Erg jammer dus, want geloof wel dat het personeel erg hard werkt voor het hotel, maar door de onderbezetting gaat het helaas fout. Eten was verder prima, zalmtompouce wel een beetje karig voor een voorgerecht...

Hotelkamer was verder prima. Badkamer gerestaureerd met fijne regendouche. Wel een beetje warm door het ontbreken van airco en zon op de kamer, maar prima bedden. Ontbijt was heerlijk en veel mogelijkheden, jammer dat je van tevoren een tijd moest reserveren waarbij nog weinig tijden beschikbaar waren (misschien bij reservering of nabelletje voor eten reserveren alvast vragen?!)

Prima uitvalsbasis voor tripje naar Nijmegen en Sanadome, restaurant zal echter beter bezet moeten worden om waar te krijgen voor je geld...

Kamertip: Vraag om een kamer die niet grenst aan de lift. Deze hoor je regelmatig omhoog en omlaag gaan helaas.
Datum van verblijf: juli 2021
Beoordeeld op 3 september 2020

Kleinschalig hotel gelegen midden in een woonwijk van een klein plaatsje waar weinig tot niets te beleven is. De hotelkamer die wij hadden was onlangs renenoveerd en zag er modern maar had weinig sfeer. Restaurant heeft eveneens geen sfeer dus buiten het lekkere en uitgebreide a la carte ontbijt geen gebruik van gemaakt.
Hotel is een leuke uitvalsbasis voor mooie fietstochten.

Datum van verblijf: september 2020
Beoordeeld op 11 augustus 2020

Ideaal voor bezoek aan Nijmegen en Kleve (D), rustig gelegen in een niets te beleven dorpje. Je kunt er wel fietsen en wandelen langs de rivier De Waal en de Bizonbaai! Mooi gerenoveerde kamers, héél net. Vriendelijk behulpzaam personeel en goede ontvangst van ons hondje. Wegens Covid-19 ontbijt beperkt maar toch ruim voldoende, je kon verschillende ontbijten op voorhand bestellen.

Beoordeeld op 17 juli 2020

Goed bed, fijne douche, onhandig hoog toilet. Mis toch wel koelkast (maar ja...3 sterren), ligt "raar" in woonwijk ( je kijkt zo bij de mensen binnen en in de tuin), mooie rustige omgeving. Ontbijt ondanks Covid 19 erg goed!

Beoordeeld op 11 juli 2020

Hotel De Gelderse Poort in Ooij: spartaans ingerichte kamers, geen mogelijkheid om koffie te zetten op de kamer, geen minibar. Goede bedden: we hebben uitstekend geslapen. Badkamer / toilet strak en modern, prima.Het gebouw heeft weinig uitstraling, maar is een prima vertrekpunt voor fietstochten in de Ooijpolder en wijde omgeving.
De Fletcher-formule bij het ontbijt is dat je kunt kiezen uit drie soorten ontbijt: continental, healthy en English. Verwacht bij het zogenaamde "English breakfast" echter geen ontbijt zoals je dat in Engeland geserveerd krijgt. Sommige ingrediënten uit het echte English breakfast zijn hier ook aanwezig, maar daarmee is dan ook alles gezegd. Het lijkt er niet op, visueel niet en qua smaak al helemaal niet. Op zich helemaal niet slecht, maar wek dan niet de verwachting van een "English breakfast".We hebben er ook gedineerd, en dat was wel prima. De "Fish and chips" leek iets méér op een Engelse Fish and chips dan het English breakfast. Het hotel verhuurt fietsen en e-bikes: erg fijn om de omgeving te verkennen.

Kamertip: voorzijde: kamers met balcon