TripAdvisor

Keukens: Belgisch, Nederlands
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
13 september 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

We hebben hier al meerdere keren gegeten, gemiddeld zo een keer per twee jaar. Het was altijd al een beetje oubollige inrichting, maar de service vriendelijk en het eten van goede kwaliteit. We namen altijd de verrassingsmenu en waren voorheen altijd positief verrast.
De inrichting heeft een flinke opknapbeurt gehad en het ziet er allemaal wat eigentijdser uit. De keuken is echter wel minder geworden en de bediening - hoewel vriendelijk - onervaren. Ondanks dat ik een vegetarisch menu had besteld, met een beetje vis, kreeg ik eerst amuses met vlees voorgeschoteld. Dit werd wel rechtgezet, maar vond ik een beetje slordig.
Eten best redelijk, maar geen culinaire hoogstandjes helaas. Amuses en voorgerecht allebei (te) veel zalm en een beetje saai. Beste gang was het tussengerecht met paddestoelen. Hoofdgerecht weer paddestoelen. Hoewel lekker, te weinig variatie.

Datum van bezoek: september 2019

21 augustus 2019 beoordeeld

Tsja, wat moet je hier nou precies mee? Op aanraden van een bekende van een vriend zijn we hier op een zaterdag op het allerlaatste moment terechtgekomen. Hiermee is wel duidelijk geworden dat smaken echt wel verschillen. De eerste indruk bij binnenkomst is netjes en verzorgd en waarschijnlijk zelfs recent opgefrist. Tegelijkertijd is het allemaal wel oerdegelijk en oubollig. Vloerbedekking en een sanseveria doen sowieso ouderwets aan en de strak gelakte tafels en stoelen met wit linnen zien er wat saai uit. De ruimte en de akoestiek is overigens prima. De tafels staan lekker ver uit elkaar dus ook als het vol zit heb je geen last van andere tafeltjes. De bediening is aardig en ze proberen het ook heel netjes te doen en je thuis te laten voelen.
Het verrassingsmenu inclusief amuses was prima. We hadden wel wat meer verwacht van de amuses (eentje) en de verrassing zat 'm in het feit dat je niet wist wat je kreeg en niet in de leuke of bijzondere smaakcombinaties en verfijning van het eten. Het smaakte allemaal prima maar echt ingewikkeld was het niet. Ook hier dus degelijk en oubollig. De keuze aan wijnen was goed maar wel een beetje beperkt en het was jammer dat er niet een wijnarrangement bij het menu besteld kon worden. Als je niet weet wat je krijgt is het lastig om een passende wijn erbij te kiezen.
Al met al gingen we weg met het idee bij een restaurant met een toekan als logo gegeten te hebben. Voor de duidelijkheid, slecht was het absoluut niet. Prima gerechten (lekker soepje vooral), goede portionering, fijne bediening maar al met al zijn we elders anders ge- en verwend.

Datum van bezoek: augustus 2019
11 maart 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

We gingen op aanraden van enkele dorpelingen een avondje dineren.
We stapten binnen met zeer hoge verwachtingen deze werden al snel de kop ingedrukt bij het bestellen bij het aperitief. Wie kent er geen gin tonic als je in de horeca werkt ? Er ging nadien nog teveel mis en ook de aangeboden gerechten waren zeker geen topniveau. Op een bepaald moment dacht ik dat we in een verborgen camera programma zaten.
Er was zeker genoeg eten en de prijs is zeker normaal voor deze hoeveelheid.
Misschien een slechte dag of misschien ligt onze lat te hoog.

Datum van bezoek: maart 2019
4 februari 2019 beoordeeld

Gezellig rustig restaurant met prima eten en een prettige bediening. Jammer dat we er niet eerder gekomen zijn, het ligt om de hoek van de straat.

Datum van bezoek: december 2018
26 januari 2019 beoordeeld

Goed maar niet fantastisch. Leuke amuses maar, door graten, oneetbare snoek serveren is grote misser. Ook kan de bediening top drukte niet handelen, toen er wat tafels leeg waren werd de bediening beter.
Staat niet hoog op onze lijst van: "daar moeten we nog eens terug komen"

Datum van bezoek: januari 2019

Reizigers die De Kromsteert bekeken, bekeken ook

In De Kromsteert geweest? Deel je ervaringen!