Gratis annuleren tot 03-12-21
Booking.comUS$ 72
Hotels.comUS$ 72
Prestigia.comUS$ 88
Beoordeeld op 12 oktober 2021 via mobiele applicatie

Was heel goed ons diner! We hadden een 2 gangen diner waarvan ik de op de huid gebakken zalmfilet had genomen met zelf samengestelde salade, het was in een woord voortreffelijk!!! En als toetje had ik cheesecake was ook erg lekker!!!

Datum van verblijf: oktober 2021
Alexander Neervoort, Gastenservice/Front Office van NH Veluwe Sparrenhorst, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 13 oktober 2021

Beste gast,

Hartelijk bedankt voor het schrijven van uw review en voor uw recente verblijf bij NH Sparrenhorst.

Wat leuk dat u zo heeft genoten in het restaurant van uw diner!

We hopen u in de nabije toekomst weer terug te zien bij NH Sparrenhorst.

Michelle van Blaricum
Assistent Front Office Manager

Beoordeeld op 28 september 2021

We hadden een bruiloft in de buurt waar we al vroeg moesten zijn, dus ik had vooraf gebeld of we wat eerder terecht konden met inchecken dan 15.00 uur. Er kon iets geregeld worden. Toen we aankwamen bleek onze kamer al schoon te zijn rond 10.45. dat was superfijn. Konden we alles nog even weg zetten en ons nog even opfrissen vooraf..
Koffie en thee en een keuze in de koelkast op de kamer vonden we heel fijn.
Bedden lagen prima, hele fijne dekbedden.
Douche prima, ik had voor de make up wel een feller lampje kunnen gebruiken, lampje op de spiegel deed t niet helaas. Ontbijt was rijkelijk voorzien en we hebben heerlijk gegeten.

Beoordeling verzameld in samenwerking met NH Hotels
Alexander Neervoort, Gastenservice/Front Office van NH Veluwe Sparrenhorst, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 3 oktober 2021

Beste Marion,

Hartelijk bedankt voor het schrijven van uw review en uw verblijf bij NH Sparrenhorst.

Wat fijn om te lezen dat u een prettig verblijf heeft gehad en dat u heerlijk heeft ontbeten bij ons hotel.
Mijn excuses dat het lampje boven u spiegel defect was. Dit is doorgegeven aan de betrokken afdeling zodat we dit kunnen repareren.

We hopen u in de nabije toekomst terug te zien bij NH Sparrenhorst of bij een van onze andere NH Hotels!

Michelle van Blaricum
Assistent Front Office Manager

Beoordeeld op 27 september 2021

Waren echt een aantal geweldige dagen.
Even tot rust komen, geen gedoe
Personeel draagt hier ook in belangrijke mate aan bij.
Fijne kamer, met terras. Heerlijk schoon en voorzien van koffie apparaat met koffie etc.

• Reistype: Reisde alleen
Beoordeling verzameld in samenwerking met NH Hotels
Alexander Neervoort, Guest Services / Front Office van NH Veluwe Sparrenhorst, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 28 september 2021

Bester Fritswvanderwal1957,

Hartelijk dank voor deze mooie review.
Wat fijn om te lezen dat heeft genoten van uw verblijf bij ons en van de mooie omgeving.
Graag zie ik u nog een keer terug.

Beoordeeld op 22 september 2021

We kozen voor een luxere kamer, maar dat bleek in de praktijk niet een goede keus. Deze kamer (308) is naast de dreunende lift (tot 's avonds laat) in het overvolle hotel. De nachtrust en trouwens ook overdag op de kamer wordt behoorlijk verstoord.

Beoordeling verzameld in samenwerking met NH Hotels
Alexander Neervoort, Guest Services / Front Office van NH Veluwe Sparrenhorst, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 25 september 2021

Beste harmans0,

dank u wel voor uw verblijf en review.
Wat vervelend dat u last heeft gehad van de lift tijdens uw verblijf.
Ik ga kijken met onze technische dienst of wij hier iets aan kunnen doen.

Mcoht u verder nog vragen hebben dan hoor ik deze graag.

Beoordeeld op 20 september 2021

De kamer rook bij binnenkomst naar riool en stonk heel muf. We hadden een kamer op de begane grond met uitzicht op de bosrand. Terras biedt totaal geen privacy. Badkamer klein en toilet en wasbak uit de jaren 70. Afgebroken handgreep aan de douche deur en vuil naast de kit randen.
Vloerbedekking in de slaapkamer heel vies en vol vlekken. Slaapkamer wel schoon. De bedden zijn heel erg hard. Mini koelkast op de kamer deed het zeer goed.
Ontbijt was uitgebreid en goed op de zachte broodjes na, die waren oud en droog. Heel veel muggen!!
Prijs kwaliteit is absoluut niet oké. We hadden via de website van NH geboekt en voor dit bedrag hebben we veel betere hotels gehad. Pluspunt: ligging van het hotel is perfect om te wandelen en binnen 15 minuten loop je naar het centrum van Nunspeet.
Personeel is heel vriendelijk.

Beste Haakbiee,

Dank u wel voor het plaatsen van deze uitgebreide review.
Mijn excuses dat wij niet aan uw wensen hebben kunnen voldoen.
Uw opmerkingen over de schoonmaak ga ik bespreken met mijn collega's om zo hun service te verbeteren.
Mocht u verder nog vragen of opmerkingen hebben dan hoor ik deze graag.