NH Veluwe Sparrenhorst(Nunspeet)
  • Gratis parkeren
Apollo Hotel Veluwe de Beyaerd(Hulshorst)(Heel veel waar voor je geld!)
Official Hotel
  • Restaurant
12 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Twee dagen en nachten in dit heerlijke verwen- hotel / restaurant verbleven met mijn pas geopereerde moeder. We werden heel erg vriendelijk verzorgd; ontbijt was een lopend buffet voor ieder wat wils en heerlijke verse koffie.
Het diner was steeds 3 gangen dagmenu met; soep, keuze uit vlees- en visgerecht en een lekker toetje.
Lekkere wijnen en (kraan) water waar je €1,50 voor betaald.
Wij hebben genoten

Verbleef: mei 2018, reisde met vrienden
11 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij zijn hier 2 nachten verbleven in de lodge op het terrein van het hotel echter aan de overkant werd gewerkt waardoor wij overlast hadden. Vervolgens hebben wij een extra nacht geboekt maar de beloofde kamer was r niet toen wij de sleutel kregen. Onze klacht is echter super netjes opgelost
door de manager. Niets dan lof voor de uitstekende service en wij komen hier zo snel mogelijk terug.

Verbleef: mei 2018, reisde met een partner
30 april 2018 beoordeeld

We zijn 3 dagen te gast geweest in hotel Villa Vennendal. Wat een heerlijk hotel met gastvrij personeel, ruime kamers, voortreffelijk eten. Je kunt zelf kiezen hoe laat je wilt dineren. Een pluspunt is zeker dat je een tafel toegewezen krijgt die ook bij het ontbijt gebruikt wordt. Het ontbijt is voorzien van allerlei soorten fruit, brood, beleg, sappen, melk, thee en koffie. Je hoeft hier zeker geen honger te lijden! Het diner bestaat uit een voorafje, een hoofdgerecht (altijd 2 keuzes) en een dessert. Als dit niet naar jouw smaak is, is er de mogelijkheid iets anders te kiezen. Er zijn veel ruimtes met o.a. een bar en een open haard dus genoeg plek om te zitten. Ook is er een groot buitenterras waar je de vogels hoort fluiten. Verder kun je heerlijk wandelen is het aangrenzende bos of fietsen, want die zijn hier te huur. Het centrum van Nunspeet is binnen loopafstand, net als het station.

• Verbleef: april 2018, reisde met vrienden
2 april 2018 beoordeeld

Sfeervol restaurant en zalen voor feesten. Personeel is zeer correct. Rustige omgeving. Wel hoor je de treinen goed. Eten is heerlijk. Kleine porties en best prijzig.
Bedden goed. In de nachten in het voorjaar wel fris.

Kamertip: De villa is top! Ook de huisjes buiten.
Verbleef: maart 2018, reisde met een partner
1 april 2018 beoordeeld

Mooi gelegen aan de rand van het Zandenbos. Mooi gebouw met veel authentieke details. Fijne bedden. Ontbijt zeer uitgebreid, vriendelijk en meedenkend personeel. Kamer klein, maar compleet. Doucheruimte erg klein

Verbleef: maart 2018, reisde met een partner