“Lunch”
Beoordeling van Het IJscafé

Het IJscafé
Geclassificeerd als nr. 1 van 1 Dessert in Nunspeet
Beschrijving: Het IJscafé is ongedwongen en een sfeervol restaurant, dat zich onderscheid met een breed assortiment Italiaanse specialiteiten. Luxe Italiaanse broodjes en ambachtelijk Italiaans ijs worden aangeboden en bezorgd tegen een betaalbare prijs. De luxe Italiaanse broodjes worden dagelijks vers in het restaurant naar u wensen bereid. Diverse Italiaanse koffiesoorten worden bij ons op traditionele wijze voor u klaargemaakt, hiernaast bieden wij ook een breed assortiment heerlijk gebak aan. Laat u verassen door de bijzondere presentatie van het Italiaanse ijs waarmee we al verschillende keren de nummer 1 van Nederland waren. Of maak ongedwongen gebruik van onze uitgebreide High Tea met allerlei Italiaanse lekkernijen. Wij hebben 85 zitplaatsen in ons bedrijf en 200 zitplaatsen buiten op het terras waar jong en oud gastvrij worden ontvangen. In het restaurant hebben we voor de kinderen een aparte kinderhoek waar ze veilig kunnen spelen. Een belevenis voor jong en oud, wij staan voor vers, kwaliteit en betaalbaarheid. Kom gerust een keer langs om de gezelligheid en professionaliteit te ervaren van het IJscafé team.
14 september 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Het eten was zonder enige twijfel goed, maar het was ronduit ergerlijk na een half uur dat we het personeel steeds met lege handen terug zagen lopen. In de drie kwartier dat wij er zaten hebben continue 4 tafels buiten vol afwas gestaan wat meerdere gasten zelf maar gingen opruimen. Personeel stond er gewoon bij te kletsen. Ik kan prima door iets heen kijken maar dit was wel heel erg. Jammer want ik zou om het eten wel vaker willen komen maar twijfel of ik dat nog wel wil met zo’n houding van het personeel.

Datum van bezoek: september 2019

5 juni 2019 beoordeeld

Mocht je in Nunspeet komen, en je hebt trek in een ijsje, ga dan naar dit IJscafe.
Leuk terras op het marktplein, vriendelijke bediening en een ijskaart om je vingers bij af te likken.
We zagen de diverse coupes om ons heen op de tafels gezet worden, en opende snel de kaart.
De keuze is reuze, mijn partner ging voor een coupe met advocaat, ijs en slagroom. Ik koos de coupe met aardbeien,
3 bolletjes ijs te weten vanille-aardbeien en granaatappel. Verder zat er nog verse ananas in, passoa en sprite.
Een aanrader.
De coupes waren voorzien van een toef lekkere slagroom en een krokante wafel.
Dus.......voor ijs in Nunspeet naar het IJscafe.
Gisteren waren wij wederom hier op het terras aanwezig, ditmaal voor een milkshake, ook deze stelde ons niet teleur. Een lekkere shake met vanille en sinaasappel hadden wij beide en bleek een goede keus.

Datum van bezoek: juni 2019
22 mei 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Het ijscafe geef oprecht het lekkerste ijs van Nunspeet. Ook is er veel keus qua koffie/thee. De lunch broodjes zijn ook heel lekker. Het personeel is ook heel vriendelijk.

Datum van bezoek: mei 2019
22 april 2019 beoordeeld

Heerlijk ijs, prachtige ijscoupes... of gewoon even een drankje op terras... prima plek. Je moet soms wel even wachten voordat ze je bestelling op komen nemen, maar verder is het prima.

Datum van bezoek: april 2019
7 augustus 2018 beoordeeld

Heerlijk ijsje eten met enorm veel keus of een kopje koffie drinken met daarbij een lekker likeurtje. Gezellig groot terras en goede lunchkaart. Kortom een plek!

Datum van bezoek: augustus 2018

Reizigers die Het IJscafé bekeken, bekeken ook

Nunspeet, Gelderland

In Het IJscafé geweest? Deel je ervaringen!