Vandaag geopend: 10:00 - 18:30
Opslaan
Hoogtepunten uit beoordelingen
Erg leuk

In september een halve dag een Vespa gehuurd. Prettige ontvangst en uitleg. Diverse routes ... meer lezen

Beoordeeld op 30 september 2020
649bobv
Topdag! Goede en hartelijke service, en mooie route!

Ondanks weinig of zelfs geen scooter ervaring hebben wij een topdag gehad! Hartelijke ontvangst ... meer lezen

Beoordeeld op 29 september 2020
HG1971
Lees alle 34 beoordelingen

Beoordeeld op 29 september 2020

Ondanks weinig of zelfs geen scooter ervaring hebben wij een topdag gehad!
Hartelijke ontvangst, duidelijke uitleg en even ‘proefrijden’, een mooie route (Hanzestedenroute) en betrouwbare scooters!
Zeer aan te bevelen!!

Datum van activiteit: september 2020
Beoordeeld op 29 september 2020 via mobiele applicatie

Onlangs een scooter gehuurd voor een dagje Veluwe. Website duidelijk en makkelijk in gebruik. Je kan kiezen uit 5 mooie routes. Ook telefonisch heel vriendelijk geholpen.

Op de zelf heel leuk ontvangen. Een goede uitleg over de scooter en gekozen route. Route zelf is goed samengesteld en je hebt genoeg tijd om te stoppen en rond te kijken of ergens wat te eten.

Ook na terugkomst weer netjes ontvangen. Scooter wordt bekeken en borg snel en correct terugbetaald.

Kortom: wij kunnen van harte dit bedrijf aanbevelen voor een hele leuke dag!

Datum van activiteit: september 2020
Beoordeeld op 18 augustus 2020

Een leuke tour gemaakt met de Vespa na aanleiding van een stukje in de Libelle editie Italie. Tijdens het lezen dacht ik dat is leuk voor in de vakantie. Zo gezegd, zo gedaan. We hebben de Hanzeroute gereden en op advies van de eigenaren een bezoek gebracht aan Elburg en Hattem. Kortom, volop genoten, goede uitleg en zeer klantvriendelijk! Een aanrader!!

Datum van activiteit: juli 2020
Beoordeeld op 16 augustus 2020

Een fantastisch half dagje getourd met de Vespa Elettrica.
Goede en enthousiaste uitleg gehad over de verschillende routes en het gebruik van de Vespa. Echt een aanrader!

Datum van activiteit: juli 2020
Beoordeeld op 8 augustus 2020 via mobiele applicatie

Top bedrijf! Super middag gehad! Je kon kiezen uit verschillende routes, je kreeg hierbij een navigatie. Eigenaren waren super vriendelijk en gaven duidelijke uitleg. De scooters zagen er top uit. Er werd goed rekening gehouden met de Corona maatregelen, scooter was heel schoon en werd voor aanvang extra gedesinfecteerd.
Aanrader!

Datum van activiteit: augustus 2020