“Echt Restaurant ”
Beoordeling van Friends 'N Bites

Friends 'N Bites
Geclassificeerd als nr. 10 van 40 Restaurants in Nunspeet
Beschrijving: Friends ’n Bites, de nieuwe restaurant filosofie gaat grenzen verleggen. Het wordt dé ontmoetingsplaats bij uitstek. En met maar een doel: puur en intens samen genieten van de hoogstaande kookkunsten die hier zullen aangeboden worden. En dit in een perfect entourage en een eigentijdse sfeer!
29 september 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Van een restaurant op een resort verwacht je meestal niet veel. Over het algemeen is het niveau net iets hoger dan dat van een snackbar.
Dit keer echter werden wij verrast door de opmaak van de plates en de kwaliteit van de gerechten. Ook de naleving op de corona maatregelen werden goed nageleefd. Verder was het personeel vriendelijk en correct en werd er goed gelet op de hygiëne en werden de tafels ook snel afgeruimd. De volgende keer gaan wij hier zeker weer dineren.

26 september 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Helaas een zeer slechte en klantonvriendelijke ervaring gehad bij friends en bites. Met een aantal vriendinnen waren we gaan lunchen bij friends en bites, na het zien van positieve beoordelingen op tripadvisor. Echter viel de ervaring erg tegen. We bestelden verschillende gerechten. Een persoon kreeg het verkeerde gerecht, sandwich kip (pinda’s, kip en ketjap mayo) in plaats van de bestelde club sandwich (kip, bacon, tomaat en sla). Deze persoon twijfelde aan het gerecht en vroeg of er per ongeluk een verkeerd gerecht geserveerd was. De bediening ontkende dit volledig en beweerde dat ook de club sandwich pinda’s bevatte. Vervolgens werd er onderling gesproken over het voorval en zei de (in onze ogen) manager tegen een personeelslid “nog even volhouden”. Ook keek de “manager” onvriendelijk richting ons. Concluderend hadden wij het op prijs gesteld dat de bediening zich eerlijk had geuit over de gemaakte fout, zeker gezien de desbetreffende persoon akkoord ging met de sandwich kip.

26 september 2020 beoordeeld

We hebben met een clubje 6 vriendinnen geluncht bij Friends and Bites. Na een bestelling van verschillende gerechten kreeg 1 van ons een broodje kip met pindas in plaats van een club sandwich. We gaven dit aan bij de bediening. Die beweerde dat dit wel degelijk de club sandwich zou zijn en gaven ons het gevoel dat we dit wel zouden geloven. Daarna nogmaals dit aangegeven bij een ander van de bediening. Ook zij reageerde onverschillig.

We laten de pret niet bederven dus eten lekker ons gerecht op en bestellen nog wat te drinken.
Nadat het meisje uit de bediening de helft van de bestelling had gebracht zaten wij te wachten op de andere helft van de bestelling. Na een tijdje raakte ons geduld op en ben ik de bediening gaan zoeken. Deze stonden toen op hun gemakje buiten een rookpauze te houden.

De manager van de tent liep inmiddels ook rond en hoorde we tegen zijn personeel zeggen toen hij langs liep "nog even volhouden". Dit kwam bij ons over alsof dit voor ons bedoeld was. Deze manager groette ons overigens ook helemaal niet maar hield ons redelijk in de gaten

Al met al.. wij komen met een clubje vriendinnen lekker lunchen bij deze zaak. We zijn allemaal mensen en maken fouten.. maar klantvriendelijkheid hoort altijd op nummer 1 te staan. Dit was helaas niet het geval. Erg jammer. Geen aanrader.

18 september 2020 beoordeeld

Super leuk en gezellig restaurant. Leuke en vlot bediening.Altijd een glimlach,en een leuke herkenning

18 september 2020 beoordeeld

Heerlijk eten, voldoende keus. Volgen de coronaregels. Leuke vlotte bediening, buitenterras kortom een aanrader.

Reizigers die Friends 'N Bites bekeken, bekeken ook

Nunspeet, Gelderland

In Friends 'N Bites geweest? Deel je ervaringen!

US$USD
Nederland
© 2021 TripAdvisor LLC Alle rechten voorbehouden.